Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Heb met m’n poten weer aan de knop van het MFA hendeltje gezeten waardoor de rechterknoppen op het stuur niet meer lekker werken/scrollen. Site suf gezocht naar hoe dit ook alweer te resetten, maar kan het niet vinden :sweatsmile: wie helpt me uit de brand? :grimacing:
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Morgen is het eindelijk zo ver, mijn auto word verlaagd!

Het was nog best een geknooi om uberhaubt aan een schroefset te komen. Ik had 2x een Cobra schroefset besteld, maar deze waren beiden vertraagd. Na een maand waren deze nog niet aangekomen, en was de leverdatum nog steeds onbekend. Hierom heb ik dus besloten deze allebei weer te annuleren. Heb toch maar gekozen voor iets wat gewoon op voorraad is. Binnen een week had ik het setje binnen:mrgreen:

Heb uiteindelijk een setje van V-Maxx gedaan. Ziet er goed uit, dus we gaan het morgen mee maken!Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  • Leuk
Waarderingen: rs860, kawazxr en Davyk
Vandaag gekeken bij een (van buitenaf) leuk uitziende Golf 6 met DSG. Was een nare ervaring! Stapte in en daar was de smerige rokers lucht :eek:(n) al, daarnaast was het interieur niet zo netjes als op de foto’s leek.

Direct de verkoper bedankt voor het afspreken en snel weer naar huis gereden. Als ik zelf het interieur in de Polo nog nagenoeg nieuw heb dan is het wel even schrikken hoe een ander met zijn wagen is omgegaan Stick Out Tongue
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Verdrietig
Waarderingen: Allison6R en steffex
Wie o wie kan mij helpen?? Mijn hemelverlichting werkt als ik mijn sleutels uit de contact haal of auto met sleutel open of dicht maak.

Als ik de deuren open gooi ook dan werkt mijn hemelverlichting en voetverlichting. Enkel bestuurderszijde als ik deze deur open dan gaan de lichten niet aan. Ook zie ik geen open deur melding op dashboard. Bij de overige deuren wel.

Waar moet ik aan denken of wie kan mij helpen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Gaat de deur wel op slot.
Ik denk dat de microswitch in je deurslot kapot is.
Dit zou je kunnen testen dmv een goed uitlees apparaat.
Je zou ook een draadbreuk kunnen hebben tussen je deur en de auto(in het rubber)

Robin,

Deur gaat idd wel op slot. Ik denk zelf deur module. Maar draadbreuk ja hoe kom ik daar achter dat is ook wel een vraagteken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Meten is weten!

Er is een lid hier die wel wat verstand van bedrading heeft, kan alleen even niet op zijn naam komen

Zou fijn zijn als iemand mij kan helpen. Heb wel wat filmpjes gezien op YouTube mbt de micro schakelaar vervangen. De kans schijnt ook groot te zijn dat de micro switch stuk is.


Kan iemand vertellen waar de deurslot zit? Zie ik deze als ik het paneel eraf haal? Of zit die weer aan de binnenkant van de deur zelf?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!