Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Het heeft niet veel met mijn Polo te maken, maar vind het wel geinig om te delen, haha!

Een maatje en ik trekken onze auto's eigenlijk elk weekend wel uit elkaar om er iets aan te doen, maar we moeten altijd rekening houden met het feit dat alles op de maandag weer A-Okay moet zijn. Nu gaan we morgen en overmorgen kijken bij een aantal barrels, om deze in de weekenden op te knappen!

Zo kan mijn Polo ook is een keer rustig aan doen in het weekend, haha

We zijn van plan om een Toyota Starlet uit 199* te kopen met een 1.3L blok. Schijnen onverwoestbare autootjes te zijn, dus dat moeten we natuurlijk zelf ook even testen ;)

Zijn er meer mensen hier met opknap/project auto's?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
  • Leuk
Waarderingen: Jur6R
Even 2 fototjes geupload. Bij de reguliere controle van vloeistoffen etc. Zag ik dat er een paar draden zijn doorgesmolten. Of althans aan het smelten zijn. Geen koper draadzichtbaar. Kan ik dit gewoon met isolatietape omwikkelen?
 

Bijlagen

  • AC66D0D4-BA06-48BD-87A4-B68EAA145E44.jpeg
    AC66D0D4-BA06-48BD-87A4-B68EAA145E44.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 40
  • BAD542B7-5DD5-4F5C-A2AD-B37CBC66D526.jpeg
    BAD542B7-5DD5-4F5C-A2AD-B37CBC66D526.jpeg
    1,020 KB · Weergaven: 39
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
@H11 is het gesmolten? Op de foto’s lijkt het wel een beetje alsof er een beest aan heeft geknaagd​
Nu je het zegt, ik heb wel eens eikeltjes gevonden in het gebied van de motor en motorkap zowel aangevreten als hele. Ik dacht aan een eekhoorn, maar mijk vrouwtje wimpelde het af dat ik weer te paranoide ben
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
@H11 mijn tip is; neem een marterverschrikker.

Gebruik ik zelf altijd en is makkelijk aan te sluiten op je accu. Voorkomt gekke storingen en dure reparaties als gevolg van doorgebeten kabels ;)

Edit: marter, geen MARTEL :mrgreen:
 
Laatst bewerkt:
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Mijn schoonbroertje heeft zo een ultrasoon dinges. Heb altijd gezegd geld verspilling maar nu ga ik toch maar even kijk voor zoiets. Heb al een “wij van wc eend raden wc eend aan” blokje opgehangen haha.

Zou het dus echt een wezen kunnen zijn? kut martersssss of eekhoorns.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Ziet er nice uit. Alleen die lichte bekleding:eek:. Hoe ga je dat schoonhouden?
Heeel voorzichtig mee zijn. Net zo voorzichtig als met de Polo. Zorg er altijd voor dat de auto er tiptop uit blijft zien, dus voor mij zal dat echt geen probleem zijn. Mensen die meerijden weten heel goed dat ze even de schoenen uitkloppen alvorens in te stappen :mrgreen:
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Probeer dat maar tegen de kinderen te zeggen. Toen ik net mijn polo had, had er bijna letterlijk nooit iemand achterin gezeten. Na een week met de kids op deachterbank(ondanks mijn bedreigingen van verboden te eten) zag het er niet meer uit.o_O
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Haha
Waarderingen: XConvict en Jur6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!