Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ja, als ik zo lang met een auto zou doen, maar dat doe ik niet omdat de kans op allerlei problemen (niet alleen DSG) dan een stuk groter is.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 

"De boete voor onnodig geluid maken met je auto is sinds 1 januari verlaagd van 400 euro naar 260 euro. Maar je kunt al een bekeuring krijgen wanneer je in een te lage versnelling veel toeren maakt."

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Kwam ik afgelopen zaterdag nou team vluchtstrook tegen @capszz Stick Out Tongue

Kom die vent ook regelmatig tegen, komt altijd vanuit de binnendoor route vanuit Bemmel naar Elst en dan de A325 op waar ik rij. Trekt hem regelmatig door tot ver na de uitvoegstrook om vervolgens via de vluchtstrook een vrachtwagen of iets dergelijks in te halen. Stakkertje.
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Kom die vent ook regelmatig tegen, komt altijd vanuit de binnendoor route vanuit Bemmel naar Elst en dan de A325 op waar ik rij. Trekt hem regelmatig door tot ver na de uitvoegstrook om vervolgens via de vluchtstrook een vrachtwagen of iets dergelijks in te halen. Stakkertje.
Woon tegenwoordig in Bemmel en rijdt hier altijd inderdaad extreem hard. Ik houd ook van doorrijden maar dit..

Kwam hem overigens nog tegen op een stukje lege snelweg, moest ik hem wel even voorbij rijden :mrgreen:;)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Heb afgelopen weekend de 195km/u aangetikt met mijn Polo terwijl de aangegeven max 170km/u is. Kreeg een dikke slipstream van een thunder Golf, en had een goeie 2 minuten nodig. Hierna netjes 15 minuten uit laten lopen natuurlijk. Ben benieuwd of de 200km/u nog te halen is, betwijfel het maar we gaan het zeker nog een keer proberen haha!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
Heb afgelopen weekend de 195km/u aangetikt met mijn Polo terwijl de aangegeven max 170km/u is. Kreeg een dikke slipstream van een thunder Golf, en had een goeie 2 minuten nodig. Hierna netjes 15 minuten uit laten lopen natuurlijk. Ben benieuwd of de 200km/u nog te halen is, betwijfel het maar we gaan het zeker nog een keer proberen haha!

Vermoed dat hij begrenst is op 190km/h...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Haha
Waarderingen: Sal
Beste leden,

Als ik mijn deur open dan gaan mijn voeten verlichting en de hemel verlichting niet meer aan. Dit heb ik sinds vandaag, omdat ik de 2 festoom ledjes heb vervangen in de hemel achterin. Voorin en achterin in de hemel kan ik ze wel met het knopje bedienen, maar als de deur opengaat dan branden ze op dat stand niet.
Ook heb ik een gele lampje in me dashboard als melding. Iemand enig idee of het een zekering is? Of wat het zou kunnen zijn?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!