GESTOLEN (update : gevonden)

Ja dat ongetwijfeld maar als ik geflitst word moet het toch zichtbaar zijn dat het om een ander kentekenplaatje gaat als die de ........ mensen hebben die ze nu hebben?


... En ze waren nog wel zo mooi 3d luxe... zo krijg ik ze godverredomme toch wel terug mag ik hopen haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Er staat nog een nummer op je kentekenplaat, mja die valt niet te zien met flitsen lijkt mij

b9dr83.png
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
dr is ook wel een limiet hoe ver je moet gaan om zo'n auto te beveiligen qua kosten, is niet super veel meer waard dan de dagwaarde dus een limiet a 500 zou gegrond zijn


Gevoelswaarde is voor mij belangrijker dan dagwaarde. God weet hoeveel
uren en geld mede forumleden in hun Polo hebben zitten...
Raar om een limiet aan beveiligingskosten te stellen op basis van dagwaarde...
Los van alle ellende die je krijgt als je auto gestolen wordt. Tijdelijk vervoer
voordat de verzekering uitkeert enz.
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn de exacte locaties waar officiële alarm stickers worden geplaatst in de auto? Graag specifiek dus bestuurders raam rechtsonderin boven raamlogo of links van raamlogo ofzo
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Wat zijn de exacte locaties waar officiële alarm stickers worden geplaatst in de auto? Graag specifiek dus bestuurders raam rechtsonderin boven raamlogo of links van raamlogo ofzo

idd wat HOMI zegtnaast de tekst van je raam, en in het midden onderaan op je acherraam (grote 3hoek)

kijk maar op je parkeerplaats staan ongetwijfeld Vw, of BMW,s met deze stikkers.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Dat zou zomaar kunnen omdat ik net de 3 polos heb gezien die 2 weken terug in de polder gevonden waren. Die waren zonder radio's. Zekerheid kan ik je niet geven natuurlijk.

Zojuist me auto opgehaald en het voelde niet fijn.
Voelt niet meer als mijn wagen en het klepje onder de tellerunit dus bij het stuur was kapot en was los. Oftewel ze hebben hun eigen sleutel ingeleerd.
Mijn tellerunit deed het ook maar half. Km aanduiding deed het niet rechts dus. Toerenteller wel.

Ik heb hem nu bij de garage staan.
Volgende word gedaan :

Algemene check
Tellerunit gemaakt
Alle sleutels uit het systeem en opnieuw coderen
Bumper schade spuiten

Geen nieuwe deursloten of contactslot want dat was niet nodig als je opnieuw codeerd



Voel me toch wel kut en ik denk dat ik hem ga verkopen als alles gemaakt is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Zit nu sowieso zonder wagen want hij staat bij de dealer achter de hekken. De 31e word hij gemaakt.. Geen idee wat ik wil. Was zoooo tevreden met die auto zag eruit als een porsche reed als een tractor haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!