GESTOLEN (update : gevonden)

Laszlo

Bekend lid
1,164
480
89
Beste vrienden van het Fora,

Nooit had ik gedacht dat ik hier iets zou moeten posten. Echter is het noodlot mij vannacht toegeslagen. Mijn polo is gestolen.
Omgeving Waalwijk. (@Franklin Polo6R)

Laatst gezien gisteren om 9 uur.

Ongelofelijk.......
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ben all risk verzekerd maar dat word gewoon de dagwaarde van die auto nou dat is 3x niks met alles wat ik er geïnvesteerd heb
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Heel vervelend dit, ik weet hoe je je voelt..

Verzamel foto’s bonnetjes enz enz. De expert komt langs daar kan je nog wat mee onderhandelen..

Suc6 met je afhandeling
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Dat is echt zwaar kl*tte zeg hier wordt ik zelfs kwaad van grrrr.
Zou toch nog een beetje in de buurt gaan zoeken straks misschien
zetten ze hem tijdelijk even uit zicht en halen hem later weg.
 
Volvo  -  - 
Ja heb me al wezenloos gereden.. aangeschafte middelen zoals koplampen enzo worden toch niet vergoed lijkt me.. Bedankt voor jullie medenleve
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Dat is zuur, helaas is de dagwaarde van een 1.2 tdi nagenoeg niks. R line pakket zal denk ik ook geen rekening mee gwhouden worden.. zeer vervelende situatie.. check parkeergarages in de buurt
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Is het ook niet.. 4.750 dagwaarde momenteel. Echt nagenoeg niks. Ik heb alle bonnen wel netjes verzameld in een ortner alleen de verzekering gaf aan dat accessoires niet vergoed word.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik heb alle bonnen wel netjes verzameld in een ortner alleen de verzekering gaf aan dat accessoires niet vergoed word.

Kennis van mij heeft, uiteindelijk, met heel veel praten zijn accessoires toch nog vergoed gekregen, omdat hij met foto's en bonnetjes kon aantonen dat ze op zijn auto zaten op het moment van diefstal. Proberen kan altijd. Balen man, succes. Ik zal opletten (omgeving Zuid-Limburg).
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!