GESTOLEN (update : gevonden)

dr is ook wel een limiet hoe ver je moet gaan om zo'n auto te beveiligen qua kosten, is niet super veel meer waard dan de dagwaarde dus een limiet a 500 zou gegrond zijn
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
... alleen ik had mijn chassisnummer niet afgedekt dus het kan goed zijn dat ze nu gewoon een sleutel hebben van mijn auto moet ik NU een nieuw deurslot laten plaatsen??

Dat zei Ruud9n ook tegen me op de meeting. Ik heb gekeken op de site en ze vragen om een nummer dat je bij de sleutel krijgt en dat is niet het chassisnummer:
[ Geef je sleutelcode aan je dealer door. Deze code staat op het zwarte label dat je met je sleutel hebt ontvangen ].
Ik zou dat nog eens navragen, als ik jou was. Anders maak je mss onnodige kosten.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Wil iedereen bedanken voor zijn / haar steun en medeleven!! Voelt toch net wat fijner. Bedankt mensen!! Kan niet wachten jullie eens te ontmoeten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Drie keer raden wat men met die kentekenplaten gaat doen. Doe in ieder geval aangifte van vermissing van de platen, dit om erger leed te voorkomen. Nu moet je nieuwe platen aanvragen, komt daar dan het cijfer 1 op te staan?
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Drie keer raden wat men met die kentekenplaten gaat doen. Doe in ieder geval aangifte van vermissing van de platen, dit om erger leed te voorkomen. Nu moet je nieuwe platen aanvragen, komt daar dan het cijfer 1 op te staan?
Ik heb dit al gedaan. Dus ze kunnen doen en laten wat ze willen maar mijn naam is er af. Politie legde me uit dat als je een duplicaat krijgt er tegenwoordig geen 1 meer op stond. Maar uit verwarring dat ik mijn auto ineens weer terug had eigenlijk vergeten te vragen hoe het dan wel duidelijk is dat het een duplicaat is? GEEN idee.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!