GESTOLEN (update : gevonden)

Echt bizar dat ze eigenlijk wel aan de lopende band gestolen worden die Polo’s... vgm maakt het verder niet echt uit welke motor er in zit ? Enkel het extrieur en intrieur heb ik het idee... erg spijtig.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Echt bizar dat ze eigenlijk wel aan de lopende band gestolen worden die Polo’s... vgm maakt het verder niet echt uit welke motor er in zit ? Enkel het extrieur en intrieur heb ik het idee... erg spijtig.
aan een 1.2 tdi heb je motorisch niks aan nee :rolleyes: denk dat je wel gelijk hebt qua ex en interieur
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Jep ik denk het ook.. Kan het gewoon niet geloven dat hij weg is. Echt waar als ik hem vind ik draai hem de kop om. Ongelofelijk dat er zulke mensen zijn op de wereld. Denk dat me polo inmiddels al ver uit elkaar is. Daar werk je dan 6 jaar Hard voor. Pff
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Dit is echt zwaar klote voor jou, een nachtmerrie voor elke auto bezitter.(die iets om hun auto geven)
Succes met de verdere financiele afhandeling.
Houd je oren en ogen goed open wie weet staat die ergens.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Beste lui van het mypolo forum jullie zijn nog niet van mij af mijn auto is gevonden ergens in een wijk in een hofje. Zonder kentekenplaten. Dus een buurtbewoner vond het vreemd hem zonder kentekenplaten te zien staan en heeft 112 gebeld. Hij is nu mee met de politie mee. Thank god
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Wow, wat een geluk bij een ongeluk zeg! Is hij verder onbeschadigd? Ik las je verhaal vanmorgen al, maar was druk aan het werk! Dit is relatief goed nieuws, ondanks alle schrik en ellende die je er van hebt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!