GESTOLEN (update : gevonden)

Ja zo'n doodlopend hofje weet je wel. Met garageboxen enzo. Ja ben heel blij vraag me af wat je allemaal wel niet moet doen om je auto te beveiligen pff.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Maar dit is toch slecht jongens dat een polo zo makkelijk te jatten is!! Wat is deze wereld toch zuur af en toe. Pff. Blijf van iemand spullen af ga lekker voor je eigen centen werken. Oké prima goed hij is weer terecht iig niet meer druk maken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Beste lui van het mypolo forum jullie zijn nog niet van mij af mijn auto is gevonden ergens in een wijk in een hofje. Zonder kentekenplaten. Dus een buurtbewoner vond het vreemd hem zonder kentekenplaten te zien staan en heeft 112 gebeld. Hij is nu mee met de politie mee. Thank god
Pfff dus de hele verhalen en vragen gaan we weer krijgen:confused::confused::cool:

Nee hoor. Ben echt bly voor je dat je beestje weer terecht is. Maar je zal hier mensen wel wakker geschud hebben?!?!
Ik ga ook mijn voorzorgsmaatregelen nemen!
Veel succes man
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo en Sal
Lullige vergelijking; wel een grappig verhaal. In 2013 was ik naar Indian Summer Festival vlakbij Alkmaar. Daar was een bende actief die op professionele basis telefoons zakkenrolde. Na de zoveelde melding hebben ze een 100% uitgangscontrole gehouden waarbij meer dan 500 toestellen waren teruggevonden!

Helaas moesten ze allemaal geinventariseerd worden en aan de juiste eigenaar gekoppeld voor ze terugkwamen. Ging nog een week of 3/4 overheen. Maar ik had m’n (toen splinternieuwe) iPhone 5 wel weer terug!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Nice, geweldig nieuws! dit lees je helaas niet vaak.
Ben straks ook bang een dikke Polo R-Line van 33k met keyless entry hopelijk blijft deze wel voor de deur.... :(

Hopelijk krijg je het geld wat in de auto ook mee als emotionele schadevergoeding.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
@xeoMe dat keyless entry is nog een dingetje hoor in de diefstal scene:eek:

Wat een opluchting dat je je Polo weer hebt man,met de dagwaarde zou je stokongelukkig worden met alles wat je geïnvesteerd hebt qua extra’s in je wagen.

Is een bearlock geen idee?
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: xeoMe en Laszlo
Gelukkig dat de polo weer gevonden is. Je leest de opluchting in je berichten.
Ik wil geen eikel zijn, maar ze hebben je polo waarschijnlijk voor een reden gestolen. Een nieuw set aan beveiligingsmaatregelen is dan denk ik wel aangeraden. Aangezien ze weten waar hij staat en het al eens eerder gedaan hebben.

Maar jeetje man, wat fijn dat ze hem terug gevonden hebben.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ben blij man dat jullie allemaal zo met me meeleven dat voelt goed!! Ik ga zeker beveiligingsmaatregelen treffen alleen ik had mijn chassisnummer niet afgedekt dus het kan goed zijn dat ze nu gewoon een sleutel hebben van mijn auto moet ik NU een nieuw deurslot laten plaatsen?? En nieuw contact slot? Pfff.. komt veel bij kijken Jezus maar me beestje is weer terecht ik ga ook een camera buiten ophangen voor de deur gericht op me wagen niemand komt er meer aan nu grrrrr


Ps het geld dat er in ligt mocht dat weg zijn word zeker verzekeringswerk ja
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
En aangezien ik hier niet handig ben met omleggen bekabeling obd. Schakelaar brandstof pomp en noem het maar op. Kan iemand mij hier tegen vergoeding mee helpen?

Oh ja en ik ga er gps in laten zetten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Bij mij staat hij gewoon binnen, als hij op de oprit staat zet ik altijd de werkauto erachter. Ik kan niet in je beurs kijken maar Gps, camera, deursloten, schakelaar brandstof pomp. Tel dit bij mekaar op. Een bearlock heb je vanaf 500 euro. Lijkt me de beste keuzen.
 
VW  Golf 7 R-Line  1.4tsi dsg 150pk 
Toch maar een bearlock dan ja.. dan ben ik meteen van alles af. Schrok gewoon van de prijs maar ja heb even gevoeld hoe het was om je auto kwijt te zijn daar kan geen geld tegenop jeetje
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!