GESTOLEN (update : gevonden)

Als verzekerde word elke betalingsperiode van je verwacht dat je op tijd je premie betaald en word je verzekerd onder strenge voorwaarden dat verzekeringsmaatschappijen stellen.

Vervolgens overkomt je iets door overmacht en lijken de verzekeringmaatschappijen niet eens moeite te nemen in een snelle afhandeling van bepaalde zaken omdat ze door allerlei procedures moeten..

Auto is gevonden,proces verbaal opgemaakt en de schade is bekend.. geef de beste man zijn auto terug en de schadeafhandeling kan gewoon doorgaan
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Als verzekerde word elke betalingsperiode van je verwacht dat je op tijd je premie betaald en word je verzekerd onder strenge voorwaarden dat verzekeringsmaatschappijen stellen.

Vervolgens overkomt je iets door overmacht en lijken de verzekeringmaatschappijen niet eens moeite te nemen in een snelle afhandeling van bepaalde zaken omdat ze door allerlei procedures moeten..

Auto is gevonden,proces verbaal opgemaakt en de schade is bekend.. geef de beste man zijn auto terug en de schadeafhandeling kan gewoon doorgaan
Precies dit dus.

Ik betaal toch gvd iedere maand All risk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Huzaar
Tijd van het jaar, alles duurt lang nu, gewoon ff pech.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Update :

Polo opgehaald bij de dealer.
Sleutels zijn inmiddels uit het systeem gewist en opnieuw gecodeerd.
Algehele controle is uitgevoerd kwam verder niks uit.

Verzekering duurt nog steeds lang heb al wel de offerte opgestuurd van alles dus ook de bumper en de teller.

Valt me wel op dat de teller erg losjes zit en er zitten allerlei vinger afdrukken op. Heel gek! Op het schermpje zelf dus achter het bescherm glas.

Auto staat weer thuis voor de deur. Camera geïnstalleerd stuur slot erop en alarmstickers.

Hopelijk blijven ze er nu van af en laten ze hem met rust.
 

Bijlagen

  • 15465273132626865265993273931206.jpg
    15465273132626865265993273931206.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 72
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Mooi dat er bij de controle niks anders uit kwam.
Tja, verzekeringsmaatschappijen... Hopelijk is nu
het goede gevoel wat de Polo betreft weer terug.
Zeker. Even door de wasstraat gegooid waar ze hem van binnen ook gelijk goed aangepakt hebben. Ziet er weer fris en fruitig aan en laat ze maar (liever niet) komen. Haha.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Red devil en HoMi
En hoe is je gevoel nu over de auto, nog steeds aan het zoeken naar een andere of blijft tie?

Its a keeper. Krijg het niet over me hart om de auto van me dromen zomaar weg te doen omdat iemand er niet van af kon blijven. Staat nu letterlijk onder me slaapkamer raam en bij ontgrendelen tuutert ie dus als ik nu ook maar iets hoor ben ik gelijk wakker. Slaap vrij licht na dit haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Red devil
ontgrendelen en grendelen via tuut heb je denk ik niet zo veel aan qua veiligheid. ik vind het vooral erg hinderlijk, laat staan je buren. overweeg om een bearlock er maar in te zetten of alarm klasse 3 of hoger
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!