GESTOLEN (update : gevonden)

Ik hou jullie wel even up to date.

Offerte gehad 1.172 euro voor

Algehele check
Bumper schade
Tellerunit
Sleutels opnieuw inlezen

Verzekering belt vanmiddag terug
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Zo veel mogelijk eruit halen..
De offerte is ook lekker ruim aangehouden zie ik wel.
Aangezien ze je bumperschade gaan herstellen/spuiten,zou ik gelijk eens je voorbumper/motorkap bekijken of je steenslag hebt,gelijk dat ff laten meenemen door de herstellert;)
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Je komt maar niet van me af he hahaha
Sleutels inslijpen/inleren kan tegen een voordelige prijs gedaan worden als je gelijk een tellerunit meeneemt [knipoog knipoog]

laat teller unit zitten
lever die zelf aan!
mfa plus direct doen.
:rolleyes::rolleyes:

En iedereen weet inmiddels wie er zn mooie teller te koop heeft staan voor een fantastische prijs wow echt cool super voordelig.

Super mega fantastisch wow wowow prijs, zou haast zeggen jammer dat je een 6C hebt zo fantastisch is die teller
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Ik weet het nog niet Andy, ik weet niet of ik een andere auto ga halen of deze toch nog hou. Dit is wel mijn beestje en omdat die 1x weg is genomen van me schrikt me niet af. Hij was ook erg vies toen ik hem aantrof van binnen en er waren dingen kapot (teller, kapje achter stuur) etc. Niks georganiseerd een puinhoop dus het voelde niet goed. Maar ik laat hem binnestebuiten keren door een schoonmaak bedrijf en mezelf dan voelt het al stukken beter
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik weet het nog niet Andy, ik weet niet of ik een andere auto ga halen of deze toch nog hou. Dit is wel mijn beestje en omdat die 1x weg is genomen van me schrikt me niet af. Hij was ook erg vies toen ik hem aantrof van binnen en er waren dingen kapot (teller, kapje achter stuur) etc. Niks georganiseerd een puinhoop dus het voelde niet goed. Maar ik laat hem binnestebuiten keren door een schoonmaak bedrijf en mezelf dan voelt het al stukken beter


Als ie dadelijk weer fris en fruitig voor je staat te glimmen kun je m niet meer weerstaan :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!