Discover Media navigatie update 7-11-2019

ik wil ook graag updaten, maar de volgorde van handelen ???? is er misschien iemand die de stappen kan beschrijven? bedankt,

Hans
Flitspalen moet je ook weer activeren als je nieuwe kaartupdate gaat doen.
In personalpoi en icoontjes op je kaart weergeven.
Hoi heb jij misschien de flitspaal bestanden.

Bedank alvast
 
Volkswagen  Polo gti  1.8 tsi gti 220 pk 6C 
Heb net het SD-kaartje met de handmatig geinstalleerde kaart van Seat in de pc gedaan. De updatesoftware van Volkswagen, DiscoverCare, zegt dat de meest recente versie reeds geinstalleerd is... Het zal dus inderdaad om exact dezelfde kaartupdate gaan...
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Heb net het SD-kaartje met de handmatig geinstalleerde kaart van Seat in de pc gedaan. De updatesoftware van Volkswagen, DiscoverCare, zegt dat de meest recente versie reeds geinstalleerd is... Het zal dus inderdaad om exact dezelfde kaartupdate gaan...
als ik kijk naar de bestands grote van beide downloads dan is die van vw iets kleiner
 
Het gewoon het bestand gedownload op mijn laptop en uit gepakt en de originele sd kaart geformuleerd en tien alle bestanden gekopieerd naar de sd kaart en toen weer weer in gedaan en het werkte
 
Volkswagen  Polo gti  1.8 tsi gti 220 pk 6C 
Het gewoon het bestand gedownload op mijn laptop en uit gepakt en de originele sd kaart geformuleerd en tien alle bestanden gekopieerd naar de sd kaart en toen weer weer in gedaan en het werkte
ik heb de update van seat erop gedaan en werkt heel goed vandaar dat ik mij afvroeg of de update van vw nieuwer is als dat niet het geval is dan laat ik de seat update erop staan
maar als ik kijk naar de bestands grote van allebei de bestanden dan is die van volkswagen iets kleiner in bestands grote
maar dat wil niet zeggen dat de kaart nieuwer is
 
  • Leuk
Waarderingen: Bomo42
zo, kaartje leeg gemaakt, nieuwe mapjes er op gezet en klaar. werk perfect.
werk het ook al je de bestanden voor de flitspalen er bij zet op hetzelfde kaartje of enkel op een apart kaartje?
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
De bestanden in DiscoverMedia2_EU-AS_1520_V13 zijn allemaal van 20-3-2020.
Are you fucking kidding me Volkswagen???
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
In januari toevallig daar voor de Zenec van pa flitspalen gekocht.
Blijkbaar een jaar geldig en kon ik die voor mijn systeem downloaden, scheelt weer Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!