Discover Media navigatie update 7-11-2019

Zojuist de inhoud van de downloadlink op de SD-card gezet, en het werkt inderdaad. Dus nu een nieuwere versie op de Discover Media. Dank Rainesh
Ik heb hem er sinds gisteren ook op staan (y) , alleen de nieuwe snelheidslimieten op de snelweg 100/120 km/u is niet doorgevoerd in deze update. We mogen over het algemeen nog steeds 130 km/u ;).
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
ik heb de update er zojuist opgezet
werkt prima alleen ik heb wel het idee dat het langer duurt voor ik de navigatie kan gebruiken
Ik heb via menu, de fabrieksinstellingen van de navigatie gereset. Heb het idee dat het nu wel sneller is. Je POI blijven behouden althans mijn thuisadres/straat was niet gewist.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!