Discover Media navigatie update 7-11-2019

Ik ontdekte nu pas dat er eindelijk weer een update is: 7-11-2019 (versie 1430 v12)
En deze keer bevatte de zipfile geen kaart van eind 2018, maar van september 2019 :oops:.
Verdacht natuurlijk, maar als het klopt dan (y)
Heb hem handmatig moeten downloaden uitpakken en kopieren, want de downloadmanager zag hem nog niet en bleef steken bij versie 1310.
Hopelijk doet ‘ie het want ik moet de sd card er nog in doen.
Vooral bedoeld ter info.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz, WiZZiEJP en Singer
Ben benieuwd naar de wijziging...
De afrit N3 naar de A16 is gewijzigd rondom Dordrecht sinds afg september. Google heeft dit gelijk opgepakt ism Rijkswaterstaat.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ben benieuwd naar de wijziging...
De afrit N3 naar de A16 is gewijzigd rondom Dordrecht sinds afg september. Google heeft dit gelijk opgepakt ism Rijkswaterstaat.
Als dit de september versie is dan heeft VW dit er niet in staan gok ik, Google is gewoon realtime en word zo aangepast als het er ligt, vandaar dat ik ook ALTIJD google maps gebruik, wat een onding is dat van VW zeker als die je om files heen wil sturen maar die info is zo laat dat ze of al weg zijn, of de onleiding die hij maakt al vast staat
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Klopt. Ik werk voor mijn werk samen met de wegenbouw waarbij wij de afsluitingen verzorgen. Laatst een afsluiting bij Almere die 3 weken zou gaan duren. Na de eerste week (dus tijdens de werkzaamheden) stond in zowel Waze als Maps al de nieuwe situatie
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Je heb hem toch ge-update..... dus ja dit is de laatste versie...
Het gekke is als ik dan op update klik in de BC geeft de BC aan dat er niks is gevonden op de media drive. Maar via systeem informatie herkent de BC wel de navigatie kaartgegevens.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Je hoeft niet op update te klikken want die leest hij van je kaartje af, bij de discover uit de golf weet ik dat je hem op kaartje zet dan kan je update selecteren dan vergelijkt hij de versies en update hij hem als die nieuwer is
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Je hoeft niet op update te klikken want die leest hij van je kaartje af, bij de discover uit de golf weet ik dat je hem op kaartje zet dan kan je update selecteren dan vergelijkt hij de versies en update hij hem als die nieuwer is
Klopt dat had ik wel bij de vorige versie.. maar bij deze niet. Verschil is misschien omdat ik toen de download manager had gebruikt en nu niet..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan.
Bleek dat ik een map teveel had op mijn SD kaart.
Als je op het kaartje SD kaartje kijkt staat daar 2 bestanden op genaamd: Maps en ..
Deze moeten direct zichtbaar zijn en niet geplaatst in een andere map.
Waarschijnlijk heb je ook de hoofdmap mee gekopieërd / uitgepakt waar als het goed is dan deze 2 mappen instaan.
Verplaats deze 2 mappen naar buiten de hoofdmap en verwijder de lege hoofdmap.
Bij mij werkte hij daarna wel.
Hopelijk bij jou ook.
 
Volkswagen  6c 2016  1.2 tsi 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Gewoon dat programma gebruiken van hun, ben alleen even de naam kwijt

*edit*

Discovercare heet het
Klopt maar Discover care herkende de nieuwe update niet bij mij, terwijl deze wel los te d.l. is. Wat ik heb gedaan, BC herkent de nieuwe kaart.
Maar ik zal 9 van de 10x toch Google maps gebruiken meer up to date en fileinfo, enige wat jammer is dat je geen aanwijzingen krijgt tussen je tellers met Google Maps en de stem van Discover navigatie (Nokia Here weGo) vind ik prettiger :) .
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Klopt maar Discover care herkende de nieuwe update niet bij mij, terwijl deze wel los te d.l. is. Wat ik heb gedaan, BC herkent de nieuwe kaart.
Maar ik zal 9 van de 10x toch Google maps gebruiken meer up to date en fileinfo, enige wat jammer is dat je geen aanwijzingen krijgt tussen je tellers met Google Maps en de stem van Discover navigatie (Nokia Here weGo) vind ik prettiger :) .
stemmen altijd uitzetten. man af en toe lullen die echt veeeeeeel te veel, 100 meter links , 50 meter links, ja joh gek dat zei je 3 seconde geleden ook al.
constant gaat je radio volume zachter of uit, nee die staan altijd uit bij mij haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Thomas_AW en Cruz
stemmen altijd uitzetten. man af en toe lullen die echt veeeeeeel te veel, 100 meter links , 50 meter links, ja joh gek dat zei je 3 seconde geleden ook al.
constant gaat je radio volume zachter of uit, nee die staan altijd uit bij mij haha
Kan ik dat ook maar met mijn vriendin :)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!