Automatisch verlichting - Lichtsensor

Ik herken het probleem niet, wel dat koplampen gaan flikkeren. Welke lichtschakelaar heb je?

Wat je kan proberen om pin Tfl 3 even om te buigen en dan opnieuw aan te sluiten.
(Doe wel voorzichtig zodat je evt weer terug kan buigen als het niet werkt)

FB_IMG_1608647119504.jpg
Heb deze schakelaar gekocht

Let's shop together on AliExpress with new user coupons
Your € 0,85 in coupons are here!

als me schakelaar op auto staat dan krijg ik met op slot doen en openen deze proces hele tijd door zoals in de video te zien is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Heb deze schakelaar gekocht

Let's shop together on AliExpress with new user coupons
Your € 0,85 in coupons are here!

als me schakelaar op auto staat dan krijg ik met op slot doen en openen deze proces hele tijd door zoals in de video te zien is.
Ik heb er een die je kan instellen met een app. In de app kan je instellingen wijzigen. Heb een andere met lichtsensor en bleuthooth.

€ 31,37 | Warriorsarrow Auto Koplamp Koplamp Schakelaar Lichtsensor Module Bluetooth Upgrade Voor Vw Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Die heb ik bij me favo gezet. Even kijken of er andere leden hetzelfde probleem als mij hebben met de schakelaar. Wellicht iemand die het had en heeft gefixt.

beste mensen please helppp
Is je auto toevallig easyline of trendline zonder start stop met h4 koplampen?
Want dat probleem had ik namelijk dan werken de meeste autolight schakelaren niet. In mijn geval ging de motor niet meer uit in de AUTO stand.
Mocht dit het geval zijn stuur me ff een bericht dan stuur ik je de link van een schakelaar die wel werkt.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Is je auto toevallig easyline of trendline zonder start stop met h4 koplampen?
Want dat probleem had ik namelijk dan werken de meeste autolight schakelaren niet. In mijn geval ging de motor niet meer uit in de AUTO stand.
Mocht dit het geval zijn stuur me ff een bericht dan stuur ik je de link van een schakelaar die wel werkt.

ramon,

nee mijn auto is een highline 1.4 met h7 koplampen. Heel vreemd dat de ene wel mazzel heeft en de ander niet hahaha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Misschien toch eens voor kijken. Mijn GT heeft geen automatische verlichting. Zou dat best willen. Alleen dat inbouwen etc ben ik niet handig in. Maar kan het wel als je led dag rij hebt? #Dtv
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Je hebt 3 opties
- Sensor in knop
Deze werkt prima. Neem een bluetooth variant, dan kun je dingen zelf aanpassen. Nadeel is dat schaduw gemaakt door de auto zelf ook mee gewogen wordt in aan/uitzetten van lampen

- Sensor aan draad
Deze werkt ook prima. Neem ook bij deze één met bluetooth. Nadeel is dat je de sensor moet wegwerken, maar hij is wel een stuk accurater.

- OEM manier, regensensor in voorruit
Deze werkt zoals het hoort op de fabriek manier. Alles wordt via je BCM geregeld, inbouwen kan wel een werkje zijn. Daarnaast MOET je voorruit hier plek voor hebben. Kan eventueel zonder, maar dat gaat er niet uit zien.

Mijn voorkeur is de OEM manier. Mocht dit lukken. Anders ga ik persoonlijk voor de "sensor in knop". Via bluetooth kun je vaak de gevoeligheid zo tweeken dat die prima werkt.

Oh, de links zijn niet mijn directe aanraders, gewoon een link naar wat je ongeveer moet zoeken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!