Automatisch verlichting - Lichtsensor

je moet wel opletten dat een 6C een hele specifieke lichtschakelaar heeft. 0 bovenaan op 12 uur (niet auto) en de mistlampen voor en achter gaan via 1 pin. je kunt dus niet zonder meer een 6R (golf 6) auto light schakelaar in een 6C zetten. wel die van een golf 7, maar dan heb je witte lampjes ipv rood.
 
je moet wel opletten dat een 6C een hele specifieke lichtschakelaar heeft. 0 bovenaan op 12 uur (niet auto) en de mistlampen voor en achter gaan via 1 pin. je kunt dus niet zonder meer een 6R (golf 6) auto light schakelaar in een 6C zetten. wel die van een golf 7, maar dan heb je witte lampjes ipv rood.
De is wel vindbaar indd.... maar met roodlicht niet
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Bij mij zat er al een lichtsensor in. Echter nog geen auto schakelaar. Ik heb er een besteld via onderdelenlijn. Na aanpassen met vcds werkt het prima (y)
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Ik heb deze van Ali:

€ 34,82 | WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle

Werkt echt ontzettend goed! Mét bluetooth zodat je instellingen kan doen (zoals lengte van ch/lh, sensitiviteit van de autofunctie, welke verlichting er aan moet, etc.) Bochtverlichting en dagrijverlichting werken dan ook nog. Ik zal even een filmpje maken!
Ik zie dat deze advertentie sinds kort offline is maar ik heb vorige week oid ook deze besteld. Ik wist niet dat de via de app ook de sensitiviteit van de versie met ingebouwde lichtsensor kon wijzigen anders had ik die wel gekozen.
Maar het pakketje kwam vandaag binnen maar er zit ook een 25A mini zekering bij. Moet ik die ook aanpassen of ergens plaatsen?
(zit geen handleiding oid bij en de advertenties die hoort bij deze schakelaar is dus weg)
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Ik heb zelf al een regencensor af fabriek. Kan ik dan gemakkelijk een OEM schakelaar ergens kopen met “auto” stand en de lichtcensor aan laten programmeren ?
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Iemand enig idee waar ik er een voor een 6c kan vinden? loop me een ongeluk te zoeken op ali voor een versie waar je met bluetooth kan instellen kan er gewoon geen vinden.. ik las hierboven trouwens dat dit misschien niet nodig is als je een regensensor en startstop hebt? ik heb beide!

Kan iemand me verder helpen in mijn reis naar ch/lh :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
Iemand enig idee waar ik er een voor een 6c kan vinden? loop me een ongeluk te zoeken op ali voor een versie waar je met bluetooth kan instellen kan er gewoon geen vinden.. ik las hierboven trouwens dat dit misschien niet nodig is als je een regensensor en startstop hebt? ik heb beide!

Kan iemand me verder helpen in mijn reis naar ch/lh :)
Op Ali vind je de goedkopere variant voor automatische verlichting, werken wel gewoon prima hoor, ik heb er zelf ook een. Maar omdat je een regensensor en startstop hebt kan @joosspekloos het ook voor je inbouwen, dat is in mijn optiek wel veel mooier!

Edit:
Met bluetooth en geen kabel (maar kan goedkoper denk ik in mijn optiek): https://nl.aliexpress.com/item/1005...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
 
Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!