Automatisch verlichting - Lichtsensor

Hallo forum leden,ik heb een vraag over the Warriors Arow headlight,bleutooth, blijven die instellingen er in staan als je ze geactiveerd heb,ook als je de telefoon niet bij je heb? of is die afhankelijk van de verbinding,in dat geval lijkt het niet handig.
 
Volkswagen  Polo 6 r  1.2 tsi 105 pk 
Beste forum leden,
Heeft iemand informatie over de Polo 6C BCM's?
Ik heb een regensensor (dus als ik het goed begrijp ook een lichtsensor). Nu vraag ik mij of automatische verlichting installeren met BCM: 6C0 937 089B mogelijk is door simpelweg de lichtschakelaar te vervangen. Zelf kan ik namelijk weinig tot geen informatie vinden over de BCM's in een 6C.
Bij voorbaat dank.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75pk 
Het klopt dat dat niet klopt.
Regensensor == lichtsensor

Je hebt alleen niet altijd de hardware om er volledig gebruik van te maken. De lichtsensor doet eigenlijk alleen mee met automatische verlichting en coming en leaving home. Voor beide is een automatische lichtschakelaar nodig en een BCM Max (xenon en/of start/stop).
 
De BCM zelf is wel goed betaalbaar, je moet alleen de bekabeling enigszins aanpassen om er maximaal gebruik van te kunnen maken.
Als je daar zelf handig mee bent dan is dat erg goed te doen.

Daarnaast moet je nog een automatische lichtschakelaar inbouwen maar dat kun je in 1 klap doen met de inbouw van de BCM.

En uiteraard nog een beetje spelen met VCDS.
 
Ik heb deze van Ali:

€ 34,82 | WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle

Werkt echt ontzettend goed! Mét bluetooth zodat je instellingen kan doen (zoals lengte van ch/lh, sensitiviteit van de autofunctie, welke verlichting er aan moet, etc.) Bochtverlichting en dagrijverlichting werken dan ook nog. Ik zal even een filmpje maken!
welke app moet je downloaden?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 
Nee, niet helemaal. Je moet een kabel naar de BCM trekken en het een en ander coderen met (bijvoorbeeld) VCDS
Dan heb ik schijnbaar geluk gehad. Wist niet dat dat nog aan je bcm kon liggen. Ik had een 2e hands lichtschakelaar gekocht en het type sensor omgecodeerd naar RLHS. Dit werkte gelijk zonder extra kabel te trekken
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Beste leden....

kan iemand mij vertellen wat er bij mijn schakelaar fout gaat. Zie de video.

Ik herken het probleem niet, wel dat koplampen gaan flikkeren. Welke lichtschakelaar heb je?

Wat je kan proberen om pin Tfl 3 even om te buigen en dan opnieuw aan te sluiten.
(Doe wel voorzichtig zodat je evt weer terug kan buigen als het niet werkt)

FB_IMG_1608647119504.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!