Automatisch verlichting - Lichtsensor

Ik heb deze van Ali:

€ 34,82 | WarriorsArrow AUTO Headlight HeadLamp Switch Light Sensor Module Bluetooth Upgrade For VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle

Werkt echt ontzettend goed! Mét bluetooth zodat je instellingen kan doen (zoals lengte van ch/lh, sensitiviteit van de autofunctie, welke verlichting er aan moet, etc.) Bochtverlichting en dagrijverlichting werken dan ook nog. Ik zal even een filmpje maken!
Hierbij werken de mistverlichtingen ook nog, heb zo iets gehad maar bij mij werkte de mistlampen niet meer. Binnen ging het lampje aan maar buiten bleef de verlichting uit.
 
Volkswagen  6c bluemotion  1.4 tdi 
Hierbij werken de mistverlichtingen ook nog, heb zo iets gehad maar bij mij werkte de mistlampen niet meer. Binnen ging het lampje aan maar buiten bleef de verlichting uit.

Jup, bij mij wel. DRL, bochtverlichting en mistlampen werkt allemaal nog. Check mijn demo'tje van deze schakelaar. Staat hierboven in het topic.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeffsterr
Duidelijk, dankje voor de informatie. Weer wat geleerd haha.

Effe zoeken in de shop van warriowsarrow of even contact opnemen. Ze hebben verschillende modellen en volgens mij ook voor de kleine stekker:

WarriorsArrow1st Store
 
Effe zoeken in de shop van warriowsarrow of even contact opnemen. Ze hebben verschillende modellen en volgens mij ook voor de kleine stekker:

WarriorsArrow1st Store
Kon hem zelf zo 123 niet vinden maar had inderdaad al even een bericht gestuurd naar de verkoper met een foto van wat ik bedoelde. Nu even afwachten.
 
Volkswagen  6c bluemotion  1.4 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!