Automatisch verlichting - Lichtsensor

Iemand enig idee waar ik er een voor een 6c kan vinden? loop me een ongeluk te zoeken op ali voor een versie waar je met bluetooth kan instellen kan er gewoon geen vinden.. ik las hierboven trouwens dat dit misschien niet nodig is als je een regensensor en startstop hebt? ik heb beide!

Kan iemand me verder helpen in mijn reis naar ch/lh :)
Via VCDS is nu al in te stellen dat je dagrijverlichting en achterlichten gaan branden bij ontgrendelen auto. Noem het een soort semi-ch/lh
 
Polo  6c  Verkocht 
Op Ali vind je de goedkopere variant voor automatische verlichting, werken wel gewoon prima hoor, ik heb er zelf ook een. Maar omdat je een regensensor en startstop hebt kan @joosspekloos het ook voor je inbouwen, dat is in mijn optiek wel veel mooier!

Edit:
Met bluetooth en geen kabel (maar kan goedkoper denk ik in mijn optiek): https://nl.aliexpress.com/item/1005...earchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
Die jij noemt is niet voor 6c. Rayan heeft een 6c.
 
Polo  6c  Verkocht 
Ik snap het nut/het mooie er nooit zo van. Lichtschakelaar zelf omdraaien in het donker is ook de moeite niet. Maar ieder z'n ding! Ik vind die aftermarket schakelaars er vaak heel chinees uitzien/voelen (slechte goedkope kwaliteit)
Ja oke kan ik begrijpen, ik heb er ook van die Chinese ledlampen inzitten alles aan de voorkant is LED alleen dan niet OEM dan maakt dat kleine schakelaartje ook niet meer uit. Plus voor mijn gevoel brengt het toch wat vetter met zich mee als je de auto open klikt dat je lampen aangaan.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
Ja oke kan ik begrijpen, ik heb er ook van die Chinese ledlampen inzitten alles aan de voorkant is LED alleen dan niet OEM dan maakt dat kleine schakelaartje ook niet meer uit. Plus voor mijn gevoel brengt het toch wat vetter met zich mee als je de auto open klikt dat je lampen aangaan.
Ik hoop dat je wel een beetje degelijke aftermarket ledpitjes erin hebt zitten, met een goed lichtbeeld? Niks irritanter dan verblindende alimeuk Stick Out Tongue
 
Polo  6c  Verkocht 
Ik hoop dat je wel een beetje degelijke aftermarket ledpitjes erin hebt zitten, met een goed lichtbeeld? Niks irritanter dan verblindende alimeuk Stick Out Tongue
Het komt wel van ali af haha maar heb ze afgesteld door een auto tegenover een muur te zetten:) hebben aardig goede cutoff klein beetje strooilicht maar niet extreem. ook getest door als tegenligger aan te komen rijden was niet verblindend kreeg ik te horen hahaStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 90 pk 
  • Geweldig
Waarderingen: BlackDiesel
In tegenstelling tot veel andere producten op ali, zijn die lichtschakelaars wel van goede kwaliteit. Voelen solide aan en ziet er gewoon OEM uit. Misschien had je net de verkeerde.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
In tegenstelling tot veel andere producten op ali, zijn die lichtschakelaars wel van goede kwaliteit. Voelen solide aan en ziet er gewoon OEM uit. Misschien had je net de verkeerde.
Klopt wat je zegt. Het enige verschil met mijn Ali schakelaar is dat deze klikt als het licht aan en uit gaat. Denk dat dit komt doordat de auto's met OEM schakelaar dit via een andere boordcomputer regelen (in ieder geval niet in de schakelaar zelf), maar omdat bijvoorbeeld een 9N(3) nooit met automatische verlichting is geleverd moet de schakelaar dit zelf regelen met interne relais. (althans daar ga ik vanuit)
 
Klopt wat je zegt. Het enige verschil met mijn Ali schakelaar is dat deze klikt als het licht aan en uit gaat. Denk dat dit komt doordat de auto's met OEM schakelaar dit via een andere boordcomputer regelen (in ieder geval niet in de schakelaar zelf), maar omdat bijvoorbeeld een 9N(3) nooit met automatische verlichting is geleverd moet de schakelaar dit zelf regelen met interne relais. (althans daar ga ik vanuit)
Klopt, opzich vind ik dat klikje ook weer fijn. Weet ik dat het licht aan staat.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
In tegenstelling tot veel andere producten op ali, zijn die lichtschakelaars wel van goede kwaliteit. Voelen solide aan en ziet er gewoon OEM uit. Misschien had je net de verkeerde.
Nooit persoonlijk gehad ik zie het nut er niet van in, maar wel bij andere mensen in de auto gezien en je ziet gelijk dat het chinese meuk is
 
Polo  6c  Verkocht 
@debroervanhenk Zou je eens een screenshot van jou app settings kunnen maken? Ik heb dezelfde schakelaar als jou.
Alleen met de CFA Light app uit de playstore kon ik hem niet configureren. Ik heb een app via de verkoper gekregen. Die heet ook gewoon CFA light maar met een ander icoontje. Daar werkt hij wel mee.


Nooit persoonlijk gehad ik zie het nut er niet van in, maar wel bij andere mensen in de auto gezien en je ziet gelijk dat het chinese meuk is
Bijzonder, ik zie letterlijk geen verschil in kleur of materiaal.
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Ik kan deze eventueel inbouwen en coderen in je auto samen met de nieuwe licht/regensenor maar wel als je auto aan 1 van de volgende voorwaarde voldoet:

- climat control
- zelfdimmende binnenspiegel

Het voetje is dan namelijk al aanwezig. Kijk anders eensof er een gootje loopt vanaf je spiegel naar het dak. Dat kan ook al aangeven of het Origineel ingebouwd kan worden.

Kost iets meer maar je krijgt er dan het volgende voor terug:
- Regensensor / regenlicht
- Lichtsensor met Auto en CH/LH
- Alles instelbaar in het menu
 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!