Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KYC zei:op de website zag ik iets van 485 euro voor een box ? dus waard om te doen cornesagt?
maar zo te zien heb jij tuning 2 dan gekozen? het enige wat jammere van de BM is dat wegkomen 1500 toeren en bij hogere snelheden zoals van 100 naar 120 om bijv in te halen te lang duurt...
KYC zei:op de website zag ik iets van 485 euro voor een box ? dus waard om te doen cornesagt?
maar zo te zien heb jij tuning 2 dan gekozen? het enige wat jammere van de BM is dat wegkomen 1500 toeren en bij hogere snelheden zoals van 100 naar 120 om bijv in te halen te lang duurt...
KYC zei:zoiets had ik ook gelezen op de website...dat je 3 standen kan veranderen ofzo?
maar als je het op een 1.6 TDI kan laten lijken :shock: dan moet het best een rap bakkie zijn dan?!?!
Maar je hebt geen brandstof besparing dan...voor mij wil ik toch graag wat meer besparing hebben
Bluemotion zei:Cornesagt,
-tuning 1 : onderin meer power en bradstof besparing.
-tuning 2 : onderin meer power bovenin meer power en een beetje brandstof besparing
-tuning 3 : deze kon je vergelijken met dat je in een polo met 1.6 moter stapte geen brandstof besparing
Kan je die instelling zelf ook nog veranderen, en zo ja, hoe doe je dat?
cornesagt zei:wie gaat dit controleren dan?
Ees zei:Hi Jan,
Klinkt goed, alleen is de info betrouwbaar genoeg om te tunen?
Bluemotionracer zei:Ees zei:Hi Jan,
Klinkt goed, alleen is de info betrouwbaar genoeg om te tunen?
Ik geloof hem op zijn woord
Veronderstel dat hem laat tunen door http://www.datatechnic.nl
Belangrijk is te weten hoe hoog de CO waarde is na het tunnen. Dit i.v.m APK keuring
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.