wie heeft zijn 6r bm 1.2tdi al gechipt?

Laat je hem chippen door Chiptuning Experience ?
Ga je er naar toe of laat je het op locatie doen ?
Ik ben benieuwd naar de resultaten en rijervaringen. Wat ik gelezen heb is dat het wel een professioneel bedrijf is, ze hebben een betere reputatie dan Ziptuning.
 
Donderdag gaat het gebeuren, in Nieuwegein. Uiteraard zal ik verslag doen van de gebeurtenissen. Op de RAI speciaal uitgekeken naar Tuners, ik ben er maar een tegen gekomen die zich daar zeer professioneel opstelde. Ook de ontvangen documentatie, e-mails en telefoontjes zeer correct en terzake kundig, dus volvertrouwen de afspraak gemaakt.

Wordt vervogt :roll:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Hansstaal zei:
Donderdag gaat het gebeuren, in Nieuwegein. Uiteraard zal ik verslag doen van de gebeurtenissen. Op de RAI speciaal uitgekeken naar Tuners, ik ben er maar een tegen gekomen die zich daar zeer professioneel opstelde. Ook de ontvangen documentatie, e-mails en telefoontjes zeer correct en terzake kundig, dus volvertrouwen de afspraak gemaakt.

Wordt vervogt :roll:

Chiptuning Experience dus ?
Naar 95 pk, 230 Nm.

Gaat ie voor en na de tuning op de rollenbank ?
 
ja... ik op weg vanmorgen al vroeg natuurlijk ivm de files, wordt ik onderweg staande bij hoevelaken in de file, gebeld dat het programmeer kastje is gevallen en defect. Het was de eerste en enige voor dit type auto voorlopig :roll: ik wordt gebeld wanneer deze weer gerepareerd is. Zat dus om 10 uur wel aan de koffie maar dan thuis. :evil: :( ik heb nu verschillende gedachtes hierover, maaaar ik ben en blijf positief.

wordt vervolgt Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Hansstaal zei:
ja... ik op weg vanmorgen al vroeg natuurlijk ivm de files, wordt ik onderweg staande bij hoevelaken in de file, gebeld dat het programmeer kastje is gevallen en defect. Het was de eerste en enige voor dit type auto voorlopig :roll: ik wordt gebeld wanneer deze weer gerepareerd is. Zat dus om 10 uur wel aan de koffie maar dan thuis. :evil: :( ik heb nu verschillende gedachtes hierover, maaaar ik ben en blijf positief.

wordt vervolgt Big Grin

Ik vind het een vreemd verhaal van Chiptuning Experience: "een programmeer kastje" speciaal voor één type motor......

Ik ben benieuwd over het vervolg....
 
BlueBlueMotion zei:
Hansstaal zei:
ja... ik op weg vanmorgen al vroeg natuurlijk ivm de files, wordt ik onderweg staande bij hoevelaken in de file, gebeld dat het programmeer kastje is gevallen en defect. Het was de eerste en enige voor dit type auto voorlopig :roll: ik wordt gebeld wanneer deze weer gerepareerd is. Zat dus om 10 uur wel aan de koffie maar dan thuis. :evil: :( ik heb nu verschillende gedachtes hierover, maaaar ik ben en blijf positief.

wordt vervolgt Big Grin

Ik vind het een vreemd verhaal van Chiptuning Experience: "een programmeer kastje" speciaal voor één type motor......

Ik ben benieuwd over het vervolg....

vreemd verhaal????? heel vreemd ik wacht het allemaal maar eens even af, mijn gevoel zegt, ze zijn er niet klaar voor, ....ZEG DAT DAN!!! en kom niet met zo'n lul verhaal, volgens zeggen rijden ze heel de Benelux door om op lokatie te chip tunen en dan nog de filialen, nomaals ik wacht nog even de reactie af. en dan ga ik opzoek of wacht nog even op betere tijding van de tuners
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
We zijn weer een stukje verder in de tijd en heb een maandje geleden de jongens nog maar eens een berichtje gestuurd. Ze blijven bij het verhaal en het "kastje'" is nog steeds niet terug :shock: ik heb nog wel verteld wat ik er persoonlijk van denk, nl dat ze het nog helemaal niet aan kunnen, maar dat was absoluut niet waar, ahum ..... we wachten nog maar eens even af groeten maar weer :(
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!