wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

ik weet alleen niet of de gt waarschuwings contacten heeft? weet jij dat

nee zit er niet op
bedankt, op autodoc kom ik op 181 euro en andere website 161 euro:):cool:
vervangen kan ik zelf, vorige 2 jaar geleden de oude polo 1.4 86pk ook vervangen die koste toen 136 euro
aankomende winter worden deze weer mooi vervangen, daarnaast wil ik ook nog de remklauwen spuiten
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
daar heb je led h7 erin gezet of halogeen? ik was ook van plan om deze te kopen maar ik weet niet hoe het bevalt in de donker
Nee die van Vland zijn xenon, de set lampjes e.d is er ook bij te kopen. Ik had hiervoor ook al xenon erin zitten dus lekker xenon gelaten :)
Ik heb er D2S in zitten en t zicht is geweldig, krijg vaak de opmerking "felle lampen" maar dat is voornamelijk de ledstrip want de lichtbundel is onwijs goed af te stellen. Je ziet letterlijk een lijn tot waar de koplamp schijnt (wel even netjes afstellen / laten afstellen als je ze erin zet). Ik zal eerlijk gezegd niet zo snel meer een auto met halogeen nemen, eerder led of xenon vanwege het zicht.

Wat ik persoonlijk erg vet vind aan de combinatie die ik erin heb zitten is dat aan de bovenkant van de lichtbundel een blauwe lijn zit.

unnamed.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Shaan en Thomaskol
Nee die van Vland zijn xenon, de set lampjes e.d is er ook bij te kopen. Ik had hiervoor ook al xenon erin zitten dus lekker xenon gelaten :)
Ik heb er D2S in zitten en t zicht is geweldig, krijg vaak de opmerking "felle lampen" maar dat is voornamelijk de ledstrip want de lichtbundel is onwijs goed af te stellen. Je ziet letterlijk een lijn tot waar de koplamp schijnt (wel even netjes afstellen / laten afstellen als je ze erin zet). Ik zal eerlijk gezegd niet zo snel meer een auto met halogeen nemen, eerder led of xenon vanwege het zicht.

Wat ik persoonlijk erg vet vind aan de combinatie die ik erin heb zitten is dat aan de bovenkant van de lichtbundel een blauwe lijn zit.

unnamed.jpg
mijn voertuig heeft geen xenon maar halogeen, kan ik er zomaar xenon inzetten? of led
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Het gebeurt een enkele keer met aftermarket xenon een draad wat slijt door de hoge stroom bij het aanslaan. De meeste verhalen komen uit de indianen tijd van slechte kwaliteit xenon van rond de jaarwisseling.
denk dat ik dan in de toekomst tog voor led ga, ik wil zoveel met de voertuig doen maar ik weet niet waar ik aan wil beginnen
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!