wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag Moto2, MotoGP en F1 gekeken Big Grin

En ondertussen de voorstoelen eens eruit gehaald om te kijken of ik de stoelverwarming kon fixen.
Blijkt dat ik terug ga naar de garage die mij de auto heeft verkocht. Want bij aankoop was de stoelverwarming niet goed (lampje ging na 2 seconden uit) en dat zou hij repareren. Dat had hij ook gedaan, maar ik kom er nu dus achter dat hij simpelweg het rugmatje ertussenuit heeft gehaald. Daarmee leek de stoelverwarming weer ok. Want ik wist niet dat er in de rug ook één zat. Daar kwam ik kortgeleden pas achter, toen een passagier me verteld dat hun rug ook lekker warm is.

Benieuwd of ze dit met we willen gaan oplossen...
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Vandaag Moto2, MotoGP en F1 gekeken Big Grin

En ondertussen de voorstoelen eens eruit gehaald om te kijken of ik de stoelverwarming kon fixen.
Blijkt dat ik terug ga naar de garage die mij de auto heeft verkocht. Want bij aankoop was de stoelverwarming niet goed (lampje ging na 2 seconden uit) en dat zou hij repareren. Dat had hij ook gedaan, maar ik kom er nu dus achter dat hij simpelweg het rugmatje ertussenuit heeft gehaald. Daarmee leek de stoelverwarming weer ok. Want ik wist niet dat er in de rug ook één zat. Daar kwam ik kortgeleden pas achter, toen een passagier me verteld dat hun rug ook lekker warm is.

Benieuwd of ze dit met we willen gaan oplossen...
Zullen ze je nog helpen denk je?
Je hebt er zelf aan gezeten.
En niet direct naar hun gegaan...
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Heb m'n Polootje laten polijsten van 't weekend, en jemig wat doet 'ie shinen zeg! Super blij mee :cool:

1664789975804.png

Binnenkort zou ik ook graag een Duman US-module willen laten monteren op locatie, alleen is een afspraak maken nog best lastig. Dus dat is nog even afwachten, maar wat in het vat zit verzuurd niet!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
Heb m'n Polootje laten polijsten van 't weekend, en jemig wat doet 'ie shinen zeg! Super blij mee :cool:

1664789975804.png

Binnenkort zou ik ook graag een Duman US-module willen laten monteren op locatie, alleen is een afspraak maken nog best lastig. Dus dat is nog even afwachten, maar wat in het vat zit verzuurd niet!
Zelf doen joh, heb ik ook gedaan, 2 vingers in de neus
 
Vandaag lekker bezig geweest! Nieuwe all season voor banden erop laten zetten. Roetfilter laten regenereren dmv een geforceerde verbranding. Want laatst brandde het motorlampje en gaf hij de foutmelding roetfilter vol.
Ook maar gelijk de auto gewassen van binnen en van buiten. En zelf helemaal gepolijst. Weer helemaal winterklaar!
 
Volkswagen  Polo TDI  1.4 
EGR afgedopt en laten uitschrijven en meteen laten chippen, als ik het rapport mag geloven naar 105 pk en 240 Nm. Hij loopt aanmerkelijk soepeler en pakt beter op onderin. Had ik eerder moeten doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
EGR afgedopt en laten uitschrijven en meteen laten chippen, als ik het rapport mag geloven naar 105 pk en 240 Nm. Hij loopt aanmerkelijk soepeler en pakt beter op onderin. Had ik eerder moeten doen.
Nu heb je een echt racemonster.
Hoop dat je geen problemen krijgt met de komende apk.
Het is indd een hele verbetering
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Afgelopen weekend geprobeerd Racingline inlet + elbow te installeren, is de elbow helaas niet compatible met mijn motorblok. Er miste aansluitingen voor twee slangen. Forge is toch wel compatibel. Gelukkig geen tijds verspilling want heb op z’n minst APR bobines kunnen installeren.

Forge besteld; hopelijk kan de Racingline set terug. Komende weekend hopelijk erin zetten samen met de dump valve. Als dat lukt komende weekend, gelijk daarna afspraak maken bij Vagtechniek voor chiptuning. Exciting!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
Afgelopen weekend geprobeerd Racingline inlet + elbow te installeren, is de elbow helaas niet compatible met mijn motorblok. Er miste aansluitingen voor twee slangen. Forge is toch wel compatibel. Gelukkig geen tijds verspilling want heb op z’n minst APR bobines kunnen installeren.

Forge besteld; hopelijk kan de Racingline set terug. Komende weekend hopelijk erin zetten samen met de dump valve. Als dat lukt komende weekend, gelijk daarna afspraak maken bij Vagtechniek voor chiptuning. Exciting!
Gek, ik heb de elbow wel op mijn polo gemonteerd bij de 1.0 TSI. Heb je wel de juiste besteld of zie ik iets over het hoofd?

Je kan de forge set combineren met de elbow, heb dat al eerder gezien.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Gek, ik heb de elbow wel op mijn polo gemonteerd bij de 1.0 TSI. Heb je wel de juiste besteld of zie ik iets over het hoofd?

Je kan de forge set combineren met de elbow, heb dat al eerder gezien.
Ik dacht dat ik het juiste had besteld, alleen toen ik mijn eigen Elbow eruit haalde zag ik pas wat voor ‘n Elbow ik had!
 

Bijlagen

  • 02514DC2-A7DD-42CA-B1BE-51E1B378262A.jpeg
    02514DC2-A7DD-42CA-B1BE-51E1B378262A.jpeg
    202.7 KB · Weergaven: 23
Volkswagen  Polo AW1  1.0TSI 149pk & 256nm -- chipped door Vagtechniek. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!