wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

hoe heb je dat gedaan?
Ik heb t laten doen, aangezien remvloeistof ook aan vervanging toe was. Dus auto de lucht in, al het nodige demonteren. Het proces van de klauwen verven is net zo gegaan als in dit filmpje wordt verteld. Je kunt t ook verven door het op de schijf te laten zitten, maar dan moet de boel goed afgeplakt worden.

Eerst de primer erop. Dat een nachtje laten hangen. Volgende dag lakverf erop.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
Vandaag de verlaging bij @Antera er onderuit laten halen. Wat rijd dat een stuk comfortabeler zeg. Ziet er niet uit en de wegligging in de bochten is minder, maar wat een stuk fijner over slecht wegdek en drempels! Vond het verschil van verlaging naar standaard veel groter dan van standaard naar verlagen. Kwam er bij het uitlijnen wel achter dat ik nieuwe voorbanden nodig heb dus die maar besteld
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Wow
Waarderingen: DeeOow
Vandaag de verlaging bij @Antera er onderuit laten halen. Wat rijd dat een stuk comfortabeler zeg. Ziet er niet uit en de wegligging in de bochten is minder, maar wat een stuk fijner over slecht wegdek en drempels! Vond het verschil van verlaging naar standaard veel groter dan van standaard naar verlagen. Kwam er bij het uitlijnen wel achter dat ik nieuwe voorbanden nodig heb dus die maar besteld
Ben benieuwd wat voor verlaging je eronder had zitten dan? Over het algemeen lijkt iedereen erg tevreden over de eibach verlagingsets
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ben benieuwd wat voor verlaging je eronder had zitten dan? Over het algemeen lijkt iedereen erg tevreden over de eibach verlagingsets
In het begin beviel het ook erg goed. Maar ik woon aan een boeren zandpad en heb een paar hele lelijke drempels op mijn route liggen waar je echt stapvoets over moet. Ik was dit na dikke 2 jaar zat. Ik had ABT veren, die zij inkopen bij H&R als ik het goed heb. Dus ook wel een stugge veer.
Mijn straat is nog steeds hobbelig maar ik hoef niet meer 15-20km/u te rijden en constant op de eindstop te klappen. Ook de drempels zijn nu een stuk fijner te nemen. Het is voor mij de opoffering van de wegligging waard. Maar kan best dat ik het over een paar maanden weer ga missen als ik gewent ben geraakt aan het comfort
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
In het begin beviel het ook erg goed. Maar ik woon aan een boeren zandpad en heb een paar hele lelijke drempels op mijn route liggen waar je echt stapvoets over moet. Ik was dit na dikke 2 jaar zat. Ik had ABT veren, die zij inkopen bij H&R als ik het goed heb. Dus ook wel een stugge veer.
Mijn straat is nog steeds hobbelig maar ik hoef niet meer 15-20km/u te rijden en constant op de eindstop te klappen. Ook de drempels zijn nu een stuk fijner te nemen. Het is voor mij de opoffering van de wegligging waard. Maar kan best dat ik het over een paar maanden weer ga missen als ik gewent ben geraakt aan het comfort
Ik snap jou!
Had het zelfde met mijn vorige auto, daar reedt ik dagelijks mee woon en werk, die hobbels/drempels ben je op een gegeven moment echt zat.

Ik kan nu met de fiets naar het werk en ik heb nu een ibiza, weliswaar ook verlaagd maar omdat ik nu zo weinig rijd max 6000km in een jaar.
Is dit goed te doen, toch is het “ff snel” door het dorp rijden niet aan te raden, de dempers slaan met drempels en hobbels regelmatig tegen de stops aan met iets te hard er overheen.
 
Ik snap jou!
Had het zelfde met mijn vorige auto, daar reedt ik dagelijks mee woon en werk, die hobbels/drempels ben je op een gegeven moment echt zat.

Ik kan nu met de fiets naar het werk en ik heb nu een ibiza, weliswaar ook verlaagd maar omdat ik nu zo weinig rijd max 6000km in een jaar.
Is dit goed te doen, toch is het “ff snel” door het dorp rijden niet aan te raden, de dempers slaan met drempels en hobbels regelmatig tegen de stops aan met iets te hard er overheen.
Inderdaad. Op het moment dat ik in een buurt woon waar ik er minder last van heb zal ik vast en zeker weer gaan voor een verlaging en dit keer voor een Eibach setje. Mijn omgeving nu is er gewoon niet geschikt voor. Vind het heerlijk nu om overal vlot door heen te kunnen rijden ipv constant flink op de rem te moeten ivm het klappen op de eindstops. We gaan het vanzelf mee maken hoe lang deze roze wolk duurt. Misschien tegen die tijd toch een andere auto
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Ik heb de originele H4 units vervangen voor H7 units en daarin de leds geplaatst.
Hoe zit het met je lichtbeeld? Wil het wat zijn, want anders wordt het zowel gedoe met tegenliggers als (misschien voor jezelf belangrijker) je APK.
Moet ook wel zeggen dat een auto door de kleur van Led/Xenon er een aantal jonger uit ziet, dus ben er zeker fan van!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Hoe zit het met je lichtbeeld? Wil het wat zijn, want anders wordt het zowel gedoe met tegenliggers als (misschien voor jezelf belangrijker) je APK.
Moet ook wel zeggen dat een auto door de kleur van Led/Xenon er een aantal jonger uit ziet, dus ben er zeker fan van!
Heb de lampen afgesteld bij m’n werk tuurlijk zit er een minimale afwijking in. Maar mag zeker niet klagen! Lopen ook netjes naar boven zoals het hoort.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik heb de originele H4 units vervangen voor H7 units en daarin de leds geplaatst.
Heb je wel de nodige aanpassingen gedaan via VAG-COM zodat je groot licht goed werkt? Dat moet namelijk als je van H4 naar H7 gaat (zonder aanpassingen gaat je dimlicht uit als je groot licht aan zet met H7).
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Een volledig open boven grill gemonteerd.
En Racingline Air Intake op de Racingline Turbo Elbow gemonteerd.
 

Bijlagen

  • 3EC88FD4-5BE7-44A9-B3D7-041BCC7E1B72.jpeg
    3EC88FD4-5BE7-44A9-B3D7-041BCC7E1B72.jpeg
    2.6 MB · Weergaven: 32
  • C92AF03F-FBD6-443F-8A48-CCC6C3D3B5CA.jpeg
    C92AF03F-FBD6-443F-8A48-CCC6C3D3B5CA.jpeg
    2.7 MB · Weergaven: 33
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Gerrubun
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!