wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik heb er sinds kort ook een enkel massavliegwiel van Darkside in zitten, alleen heb ik nog niet eerder gehoord dat je software aangepast moet worden om de auto te laten weten dat je van 2-massa naar enkel massa bent gegaan o_O is dit nodig? Anders moet ik ook maar even een bezoekje wagen, tenzij je het met VCDS zelf kan doen.
Wist het zelf ook niet hoor, de garage kwam er mee. Maar blijkt dat jij geluk hebt gezien wat @joosspekloos aangeeft Big Grin
 
  • Leuk
Waarderingen: onlylyon
Niet vandaag maar vorige week mijn dubbel massa vliegwiel laten vervangen door een enkel massa. Rijdt weer top!! Het is een compleet andere auto geworden. De auto moest nog wel naar de dealer zodat de auto weet dat er nu een enkel massa vliegwiel in zit. Hierdoor is de software overschreven en ben ik helaas mijn 'chip' kwijt. A.s. zaterdag gaat de chip er weer op, de tuner gaf aan dat als hij de vorige 'software/chip' zo terug kon schrijven het gratis is. Als dat niet kan moet hij er wat voor rekenen. Weet iemand hoe dat zit of heeft er iemand hetzelfde gehad?
ik heb mijn dubbel massa vliegwiel ook laten vervangen door het nieuwe pakket enkel massa met nieuwe aandrijflijn. hij moest ook naar de dealer voor de nieuwe software. Daarna moest mijn chip er ook weer op. Let wel op dat de tuner de nieuwe software uitleest, aanpast en terugzet. Dus niet van de oude chip erop zetten aangezien de auto dan niet meer weet dat er nu geen DMF in zit.
 
Volkswagen  Polo AW 2019  1.0TSI 95 pk met 175Nm, gechipt naar 140pk en 240 Nm bij DTC Tuning 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
ik heb mijn dubbel massa vliegwiel ook laten vervangen door het nieuwe pakket enkel massa met nieuwe aandrijflijn. hij moest ook naar de dealer voor de nieuwe software. Daarna moest mijn chip er ook weer op. Let wel op dat de tuner de nieuwe software uitleest, aanpast en terugzet. Dus niet van de oude chip erop zetten aangezien de auto dan niet meer weet dat er nu geen DMF in zit.
Thnx, heb zaterdag mijn afspraak staan. Gaat dan dus waarschijnlijk wel wat geld kost ;(
 
Vorige week dit wireless carplay apparaatje gekocht voor €58,14 met kortingscode PPNL1.

Werkt perfect! Heel blij mee ;)

Ik heb deze week de carsifi adapter binnengekregen (Kickstarter product: https://carsifi.com/)

Komend weekend maar eens 'installeren' en testen of het een beetje wil werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: M4YN3
Afgelopen weekend weer een beurt laten doen bij de dealer. Ondertussen 200k op de teller and still going strong! Big Grin
Gelijk na laten kijken voor APK die in april afloopt. Eén draagarmrubber was wat minder fris. Schokbreker linksvoor begint ook te zweten.
Past ook in het plaatje want bij het nemen van een drempel duikt hij wel wat naar beneden.

Conclusie: Nieuwe draagarmrubbers zijn besteld, schokbrekers voor, en toplagers. Alles OEM. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: harun-cuk17
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!