wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet vandaag maar vorige week mijn dubbel massa vliegwiel laten vervangen door een enkel massa. Rijdt weer top!! Het is een compleet andere auto geworden. De auto moest nog wel naar de dealer zodat de auto weet dat er nu een enkel massa vliegwiel in zit. Hierdoor is de software overschreven en ben ik helaas mijn 'chip' kwijt. A.s. zaterdag gaat de chip er weer op, de tuner gaf aan dat als hij de vorige 'software/chip' zo terug kon schrijven het gratis is. Als dat niet kan moet hij er wat voor rekenen. Weet iemand hoe dat zit of heeft er iemand hetzelfde gehad?
 
Is niks over te zeggen. Als je nieuwe software dezelfde indeling heeft als de vorige, is het geen probleem.
Wat je tuner doet is bv je turbodruk en je brandstof inspuiting verhogen, om meer vermogen eruit te halen.
Als dat in de nieuwe software op dezelfde manier gaat als op de vorige, geen probleem.
Als dat niet zo is, dan is het wat de tuner betreft een nieuwe auto om te chippen.
 
  • Leuk
Waarderingen: M4YN3
Ik merk dat de gasveren van mijn achterklep lui zijn, soms gaat die maar half open..
Waarna ik hem zelf verder moet duwen ( uiteraard nadat ik met m'n kanis ertegenaan ben gelopen )

Iemand de gouden tip voor nwe gasveren :) ? Wellicht semi automatisch
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Iemand idee of deze ledjes in de 6r kunnen worden geplaatst met beetje snijwerk?

€ 15,67 26% Off | 4x Blue LED Car Door Projector Decor Lamp Welcome Lights w/Cable For VW Passat Tiguan Touareg Golf Jetta Sharan Scirocco EOS
Waarom neem je niet een makkelijker model zoals deze?


Niet dat je deze moet nemen qua site, maar qua model he, zal ook wel op Ali te krijgen zijn.
 
Was een tijdje aan het rondrijden met de standaard halogeen koplampen en na bijna mijn eerste aftermarket LED koplampen te koop te zetten op Marktplaats.
Heb ik er vandaag er weer in gezet, dan maar een wat felle DRL, die niet dimt bij voeren dimlicht.
Andere nieuwe auto’s met LED verlichting hebben zelfs nog fellere verlichting, vooral Mercedes en Tesla’s, heb ik gemerkt.
Wat zijn het toch mooie koplampen. (l)


E7FC4E70-3925-4939-B6C0-5D7646EBD63A.jpeg800B11FF-F2FD-42A8-90C4-119AAB5B836D.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Niet vandaag maar vorige week mijn dubbel massa vliegwiel laten vervangen door een enkel massa. Rijdt weer top!! Het is een compleet andere auto geworden. De auto moest nog wel naar de dealer zodat de auto weet dat er nu een enkel massa vliegwiel in zit. Hierdoor is de software overschreven en ben ik helaas mijn 'chip' kwijt. A.s. zaterdag gaat de chip er weer op, de tuner gaf aan dat als hij de vorige 'software/chip' zo terug kon schrijven het gratis is. Als dat niet kan moet hij er wat voor rekenen. Weet iemand hoe dat zit of heeft er iemand hetzelfde gehad?
Ik heb er sinds kort ook een enkel massavliegwiel van Darkside in zitten, alleen heb ik nog niet eerder gehoord dat je software aangepast moet worden om de auto te laten weten dat je van 2-massa naar enkel massa bent gegaan o_O is dit nodig? Anders moet ik ook maar even een bezoekje wagen, tenzij je het met VCDS zelf kan doen.
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!