wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nice maar maakt dit echt verschil tov die achterin al zitten?

Is een kleine 15cm die je wint, of had je aan drie poorten niet genoeg? Stick Out Tongue
Dit is een armsteun voor een 6R of 6C en heeft geen usb poorten achterin (tenminste, ik heb twee 6R's gehad en daar waren ze niet aanwezig). Ziet er super gelikt uit hoor! Mooi weggewerkt onder de steun, alsof het er hoort. Respect!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  • Leuk
Waarderingen: Famous1303
Screenshot_20220221-153709__01.jpg
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe gril+logo's mogen monteren! Behoorlijke vooruitgang vergeleken met de GTI gril. 't Polootje is een beetje vies geworden door de storm, helaas.

Ergens deze dagen komt mn schroefset ook binnen, en gaan de zomervelgen er ook weer onder. De bumpergril moet ook nog een keer aangepakt worden, maar blij met hoe die ernu uitziet! :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
Screenshot_20220221-153709__01.jpg
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe gril+logo's mogen monteren! Behoorlijke vooruitgang vergeleken met de GTI gril. 't Polootje is een beetje vies geworden door de storm, helaas.

Ergens deze dagen komt mn schroefset ook binnen, en gaan de zomervelgen er ook weer onder. De bumpergril moet ook nog een keer aangepakt worden, maar blij met hoe die ernu uitziet! :)
Staat netjes! Geniet van je aankoop! ;)Big Grin
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: SA_Polo.6r
De afgekloven antenne spriet vervangen voor de 6R antenne spriet die op mijn oude 6n zat en de Audi TT pedalenset rubbers geplaatst die in mijn beide 6n polo’s hebben gezeten. Het rubber van het Koppelingspedaal heb ik inmiddels weer op de plek geduwd91D6D097-DFA3-4018-B8C1-5299DBC68045.jpegE4CDC7D9-3D47-446B-A143-C620D0D75ABD.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en iichel
De afgelopen dagen de auto vooral laten staan, waar die stond. En genoten van de carnaval (om vervolgens nu met Corona thuis te zitten, super verassend natuurlijk).

Maar tijdens de carnaval dagen wel de rekening gekregen van het onderhoud, een behoorlijke moet ik zeggen.
- schokbrekers voor €163
- schokbrekers achter €125,40
- Veerpootlagers €63
- 2x stabilisatorstang €43,50
- Aandrijfashoes €21,32
- APK €39
- klein materiaal en €321,75 aan arbeid.

Totale rekening van €921,48 incl btw, was best ff schrikken :(
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Rwmulder11
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!