Volle tank KM

Doe zo rond de 1 op 16.5, heb de auto nog niet zo lang dus niet echt representatief.
Mijn record is ruim 1400 km op een tank met een Passat B4 TDI op een ritje door Duitsland, heerlijk zo'n 70 liter tank. Mijn dieptepunt zou ik niet weten, dat vergeet ik het liefst zo snel mogelijk als ik getankt heb.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
Record op 1 tank is; 1.257,5km.
Record aantal liters per tankbeurt 53,45 liter.

De laatste tankbeurt 1 op 24,18 gereden, woon-werk waarbij 40km over een 80 weg, 25km snelweg met spitsstrook open dus 100km/h en nog 10km provinciaal 100 en 80km/h... ik kom dus zelden boven de 120km/h uit.

Begin augustus 2 weken op vakantie, 5000km gereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 22. Waarbij bergen, autobahn, korte ritjes naar het dorpje vlak bij de camping maar net te ver om te lopen allemaal is meegerekend.

Al met al zeer tevreden over mijn Polo (ook komend van Lupo 3L)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
ritje Frankrijk (3100km) met 3,5x tanken kunnen redden! volgens de boordcomputer een gemiddeld van ~4.6L/100! beste prestatie voor 18" met banden van 215 breed! op de heenreis kwam ik niet onder de 5.0L/100 uit, terug reis (schoon gebrand denk ik?) 4.5L/100. ook op bergweggetjes bleef de auto stug volhouden dattie 4.5L/100 reed!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Vandaag 52.68 liter in mijn 45 liter tankje gegooid. o_O (Euro98 tegen € 1.374)
Heb nét de 900km. niet gehaald maar dat had wel gekund. Wil alleen het risico niet nemen dat ik moet duwen. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dan moet ik je teleurstellen. Ritje naar Luxemburg bijna 1:22 gereden. En Luxemburg is niet zo plat als NL. Over het algemeen overal circa 10KM harder dan toegestane maximum snelheid gereden.
En nu weer het gewone nederlandse verkeer optrekken remmen optrekken remmen, dat vakantie ritje van 1 a 2 keer per jaar is niet echt representatief maar meer een uitschieter
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Is wel een dingetje van jou he @JM89 ....als ik iets post er over te zeiken :)
Trust me...het is voor iedereen duidelijk dat 1 op 22 niet geldt voor woon-werkverkeer weken.
Ik zou het je vooral niet zo aantrekken. Soms heb je dat op forums, dat mensen reageren op wat je post.
en ik denk dat hier boven een hele normale reactie staat, maar als het bij jou verkeerd over komt, sorry! (l)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!