Volle tank KM

Ik reed met 15 inch altijd 6.5liter/100km en nu met 17 inch 7.0-7.5liter/100km dus denk nu ongeveer 650km met een tank. Had verschil in verbruik tussen de twee maten niet zo groot verwacht
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
Volgende week een paar dagen naar Luxemburg....ik zal het eens voor jullie bijhouden. Overigens ben ik hier niet echt me bezig...die van mij is natuurlijk al mega zuinig. Ben 3 liter V6 auto's gewend. Ik lach mijn L*L uit mijn broek met deze auto. Maar ik verwacht op een tank makkelijk 750km te kunnen rijden.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Uhhhh owja...ben de bergen vergeten :) De tuning op het lange stuk zal wel niet nodig zijn. Met het vrouwtje op pad....dus lekker chil. We zullen zien....to be continued.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Uhhhh owja...ben de bergen vergeten :) De tuning op het lange stuk zal wel niet nodig zijn. Met het vrouwtje op pad....dus lekker chil. We zullen zien....to be continued.
de diesels zie ik 850km wel halen maar die benzine's 750km... dan moet je echt wel heel erg rustig aan doen, zelfs in NL moet je dan als een Oma de weg op gaan om het te halen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Ik haal met gemak 650 50/50 snelweg/stad. En naar en van mijn werk rij ik standaard 60KM 130/140km per uur. Niet leeg te krijgen die tank ;) Het is geen 2 liter GTI ;)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Volgende week een paar dagen naar Luxemburg....ik zal het eens voor jullie bijhouden. Overigens ben ik hier niet echt me bezig...die van mij is natuurlijk al mega zuinig. Ben 3 liter V6 auto's gewend. Ik lach mijn L*L uit mijn broek met deze auto. Maar ik verwacht op een tank makkelijk 750km te kunnen rijden.


2 weken terug naar Luxemburg gereden.
6.1/100.

Zo zuinig had ik nog nooit gereden Stick Out Tongue

Daar tanken is erg leuk, was 1.32€ voor ron98
 
1203 kilometer met 52,49 liter diesel, dus 1 op 22,92 als record. Da's voor mijn chip en zonder moeite...
Dwz tank lang 90 rijden achter een vrachtwagen :mrgreen:
Op zich.. in de tijd dat ik mijn lupo 3l had heb ik er meermaals een sport van gemaakt om zo zuinig mogelijk te rijden en nu realiseer ik me dat dat best leuk was :relaxed:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: David97
1000km op een volle tank. niet overdreven zuinig gereden, gewoon lekker optrekken waar nodig, wel lang uitrollen in dien mogelijk.
Dit was op de originele wielen, nu met 18" haal ik niet meer dan 1:18 als ik een beetje mn best doe :tearsofjoy: loop ik een beetje te trappen met dat ding, wordt al snel 1:13-1:15

Overigens eens een dagje Nurburgring geweest, incl 2 rondjes op het circuit (originele wielen) en constand 150, pieken van 200 op de autobahn, toch nog 1:19 gemiddeld (uitgerekend aan de pomp) gereden!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!