Volle tank KM

Ik doe normaal gesproken tussen de 550 en 650 km op een volle tank. Ik tank altijd nog voordat hij op rood gaat en er gaat dan tussen de 35 en 40 liter in. Maar ik gebruik wel heel veel de cruisecontrol, dus is een beetje valsspelen :)
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Gemiddel tussen de 450 en 500 km op een volle tank. Is dit normaal? Ik rij best zuinig.. Heb wel een keer rond de 550 km gehaald, maar toch vind ik ook dit erg weinig voor een 40 liter tank. Tank ook nog eens 98.
 
Laatst bewerkt:
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Ik rijd een polo 1.2 tsi gechipt naar 160 pk +- ik rijd max 700 km met een volle tank? Snelweg kilometers tik ik wel de 800 aan.
Hoe rijd jij met 1 tank 875 km? is onmogelijk.

Alles uit, vooral laten uitrollen en niet trappen. Was ook een uitdaging voor me, normaal rij ik tussen 660 en 700 km. Ik rij meestal op 80 km wegen op cruisecontrol.
 
Gemiddel tussen de 450 en 500 km op een volle tank. Is dit normaal? Ik rij best zuinig.. Heb wel een keer rond de 550 km gehaald, maar toch vind ik ook dit erg weinig voor een 40 liter tank.
Ik rijd meestal rond de 400 a 500 km op een tank, ook eens (helaas?) 310 km op 40 L gereden... :sweatsmile:
 
Volkswagen  Polo AW 2019 Higlhine R  1.0 TSI 95 PK (120pk) 
Tussen 530 en 600 zo'n beetje; verbruik ligt nu wat hoger (agv de lagere temperaturen). Betere indicatie is verkrijgbaar via Spritmonitor, zie onder mijn avatar.
Dan weet je exact je gemiddeld, je kunt het verloop over de tijd zien en je verbruik vergelijken met dat van anderen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Nu 701 km met de tank gereden en hij geeft aan dat ik nog 290 km rijden. Moet zeggen dat ik wel veel op 80 en 100 km wegen heb gereden, maar 1.000 km met zo'n 45L-tankje is niet verkeerd.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!