Volle tank KM

600 km is het maximale tot nu toe (40 liter ging erbij)
1 op 15 gereden:eek:

Vorige tank had ik weer 1 op 12,5 gereden, dat lijkt er meer op:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 180 PK insta: polo6rgti.santie 
Ik heb nu een polo 6c 1.4tdi mee gekregen als leen auto. Ik heb nu 907km gereden met een gemiddelde van 4.6l / 100km en heb nog meer als een kwart in de tank.
En een blue score van 85, wat dat ook mag inhouden Stick Out Tongue

Mijn mijn eigen polo rij ik ongeveer 800 a 850 km op een tank.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Ik heb nu een polo 6c 1.4tdi mee gekregen als leen auto. Ik heb nu 907km gereden met een gemiddelde van 4.6l / 100km en heb nog meer als een kwart in de tank.
En een blue score van 85, wat dat ook mag inhouden Stick Out Tongue

Mijn mijn eigen polo rij ik ongeveer 800 a 850 km op een tank.
Gebruiken jullie wel de nippel? Volgens mij hebben alle vw's deze ongeveer. Als ik die gebruik met tanken gaat er ongeveer 12 liter bij..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Klopt je moet wel gelijk een stuk rijden ja. Verder is diesel in de tank bij de pomp rond de 15 graden. Dus normaal gesproken zou dat niet heel veel meer moeten uitzetten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95 PK 
Polo AW 1.0 TSI 115 PK op Sport Select stand Normal (voor Drive en ACC.) wist ik vorige week 788 km te rijden op een tank.
Nu rijdt ik op de Sport stand, rijdt veel soepeler en vlotter, blijf ik nu ook op rijden, plusminus 700 KM.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Met een Seat Ibiza vertrokken naar Kroatië met een volle tank. Een keer moeten tanken in het einde van Duitsland. Haalde 800KM op een tank.
Zelfde motor als in de Polo, 95PK. 40 liter tank. Gemiddelde van 120/130km per uur.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!