VCDS (VAG-COM) Polo 6r codering

Weet iemand ook de code voor de MDI te activeren? Of moet dit gedaan worden bij de dealer? Bij mij geeft hij aan "MDI niet bedrijfsklaar" De radio is de RNS 310 / 315, iphone werkt wel via bluetooth maar wil de mdi gebruiken voor de iPod!
 
@ hjv
volgens mijn zit dat in byte 12
en dan bit 0 aanpassen
grt donna

Laat maar weten of het lukt!
Het is gelukt!
Het is inderdaad byte 12, en dan bit 0 aanvinken. (Er staat iets met 'parkinglight' ofzo)
De achterlichten en LED kentekenplaatverlichting gaan nu automatisch aan als je de auto start, samen met de DRL's.

Heb gelijk ook de service-indicator gereset, geen irritante piep meer bij de start (terwijl hij pas een beurt heeft gehad).
Ben alleen nog vergeten om de 'needle sweep' te testen...
 
Let wel, als je dit doet met Xenon (LED DRL), dan gaat je DRL op stadslicht stand, en niet volle sterkte. Persoonlijk vind ik het mooier op volle sterkte, en heb ik de optie aan staan dat mijn DRL uitgaat als knipperlicht aan is. Deze optie werkt niet met DRL in stadslicht.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Let wel, als je dit doet met Xenon (LED DRL), dan gaat je DRL op stadslicht stand, en niet volle sterkte. Persoonlijk vind ik het mooier op volle sterkte, en heb ik de optie aan staan dat mijn DRL uitgaat als knipperlicht aan is. Deze optie werkt niet met DRL in stadslicht.

Ik vroeg me af is er niet een mogelijkheid om bij die instelling de led op volle sterkte te laten branden ? En ik zag een optie toen Lennardqu met vcds bezig was over een ''luxe display'' ofzo ? ik dacht gelijk dat dat te maken had met de boardcomputer dat je dan misschien kan zien welke deuren er open staan of misschien de olietemperatuur etc ?
 
Ik vroeg me af is er niet een mogelijkheid om bij die instelling de led op volle sterkte te laten branden ? En ik zag een optie toen Lennardqu met vcds bezig was over een ''luxe display'' ofzo ? ik dacht gelijk dat dat te maken had met de boardcomputer dat je dan misschien kan zien welke deuren er open staan of misschien de olietemperatuur etc ?
Ik heb niks kunnen vinden over DRL op volle sterkte, ook niet op internet. Voor wat betreft luxe display geen idee, dit heeft de BlueGT standaard al dus hier heb ik nooit naar gekeken/gezocht.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
allen,

ik ben de afgelopen weken druk bezig geweest met het inlezen van VCDS aanpassingen en later zelf uitgevoerd middels een kloon kabel.
alles werkt nog steeds prima, maar werd woensdag door een monteur van mn PDC erop gewezen dat het 'belangrijk' is dat een systeem code goed staat. Is is nl een aanpassing gedaan om mn PDC aan te melden en te activeren middels een code die mn software zelf gaf.

Zegt jullie dit wat ?

bedankt alvast
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!