VCDS (VAG-COM) Polo 6r codering

Ik ben me aan het verdiepen in de wereld van VAG-COM. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er veel bekend is over dit onderwerp echter niet specifieke informatie voor de coderingen van de 6R. Heeft iemand van jullie hier meer over kunnen vinden?
 
Re: VAG-COM Polo 6r codering

euhm.. de vagcom bij vw is gewoon aanklikken van dingen in een voorgevormd menu, maar verder lijken andere vagcom software screenshots soms heel veel op registerwaarden van een computer (of smartphone in mijn geval).
Naja wat ik zo heb gezien is 't gewoon bitjes veranderen van 0 naar 1 of andersom ;)
simpel gezegd dan Stick Out Tongue

(correct me if I'm wrong, of vul mij aan waar nodig ;) )
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: VAG-COM Polo 6r codering

ik bedoel die vagcom unit die ze in de garage gebruiken ;)
kben wel zo'n irritant rotjong dat bij z'n auto wil blijven en dan over de schouders gaat meekijken van 'wat doen jullie?' Stick Out Tongue
en of die screens die ik heb gezien van vcds waren weet ik niet, kheb alleen een register achtige toestand een aantal keer voorbij zien komen in screens.

vcds heb ik zelf ook wel naar gekeken, maar daar werd mij de interface niet duidelijk uit de screens die ik zag. maar ik wacht daar nog een paar jaartjes mee voordat ik zelf wat ga uit proberen met m'n computer ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: VAG-COM Polo 6r codering

Ik heb het nu aan aantal uren kunnen gebruiken maar het is eigenlijk vrij simpel. OP onze auto's is vrij veel te coderen hoor. Een regenlock zou ook mogelijk moeten zijn. Tevens bestaat er ergens een functie om de zijspiegels te laten kantelen bij inparkeren maar deze heb ik nog niet gevonden.
 
Re: VAG-COM Polo 6r codering

die optie is er niet, en regenlock staat idd ertussen, maar deze werkt ook niet ;)
net zoals coming home leaving home, staan er ook tss maar werken niet op alle comfortmodules. (de regenlock bij mijn weten werkt op geen enkele comfortmodule)
 
Re: VAG-COM Polo 6r codering

werkt niet, alleen mogelijk op GTI modules waarbij het ingebouwd is (dus ook daar niet allemaal..)

@Johan, inklappende spiegels zijn er wel hoor voor de 6R, de japanse versie heeft dat geloof ik. Beetje onderzoek naar gedaan en is niet over te bouwe ivm can-bus :(
 
Re: VAG-COM Polo 6r codering

@ PoloDave, niet?! :eek:
wat heeft 't can-bus hiermee van doen als ik vragen mag? :oops:
ik dacht dat 't gewoon de regel unit was met de spiegels met motoren en dan dat in de auto zetten :oops:

@ Sjakie, haha jah had ik idd al gelezen op dat skoda forum ;)
toch jammer dat 't niet werkt :lol:
maargoed, wel veel toffe dingen staan daar tussen! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!