VCDS (VAG-COM) Polo 6r codering

Zou het dan in de elektronica zelf zitten??

Als je nu een display inverteert en je hebt je lampen niet aan kan je volgens mij niets zien op je display.
De nieuwe Zwart/witte displays moeten de verlichting dus ook aan hebben als de lichtschakelaar op de 0 stand staat !
 
Je ziet wel wat maar inderdaad niet veel, ik heb er een thuis gehad.
Die nieuwe types kun je zo plaatsen dus het zit inderdaad in de electonica van de unit.
Als je de pin-beleging van de aansluitingen zou kennen zou je het licht los kunnen koppelen en doorverbinden met de voedingsspanning. Het enige nadeel is dan wel dat hij niet dimt als je je dashboardverlichting dimt en de lampjes van de knoppen branden altijd bij contact.
 
Twannieguitar zei:
Je ziet wel wat maar inderdaad niet veel, ik heb er een thuis gehad.
Die nieuwe types kun je zo plaatsen dus het zit inderdaad in de electonica van de unit.
Als je de pin-beleging van de aansluitingen zou kennen zou je het licht los kunnen koppelen en doorverbinden met de voedingsspanning. Het enige nadeel is dan wel dat hij niet dimt als je je dashboardverlichting dimt en de lampjes van de knoppen branden altijd bij contact.

Een originele vw unit?
 
eBay... er is daar wat misgegaan....
ik heb er eerst een gehad waar een afgebroken bout in zat, teruggestuurd...
Toen die "omgebouwde" ontvangen want deze lichtte niet op bij alleen contact.
in Duitsland op een forum is er iemand die ze verkoopt voor 200 geloof ik.
Die komen uit Tsjechie waar de originele ook vandaan komen.
 
dennishoe1976com,
Zou jij misschien een tutorial kunnen plaatsen voor:

Bochtrijverlichting op richting aanwijzer AAN
Gordel piep aangepast ( interfal en toon ) maar kan ook uit.....
Snelheids afhankelijke ruitenwisser instelling AAN ( geweldig en ook zonder regensensor! )
FIS in Nederlands gezet
Tear wiping

Of wellicht even laten weten waar ik dat kan vinden?
Bedankt
 
Twannieguitar zei:
dennishoe1976com,
Zou jij misschien een tutorial kunnen plaatsen voor:

Bochtrijverlichting op richting aanwijzer AAN
Gordel piep aangepast ( interfal en toon ) maar kan ook uit.....
Snelheids afhankelijke ruitenwisser instelling AAN ( geweldig en ook zonder regensensor! )
FIS in Nederlands gezet
Tear wiping

Of wellicht even laten weten waar ik dat kan vinden?
Bedankt

Stappenplan voor alle aanpassingen in central electronics.

Start de software nadat je het contact hebt aangezet en de kabel hebt aangesloten.

Kies dan de optie < Select >

Kies nu < 09-Cent. Elect. >

Kies nu < Coding – 07 >

Standaard is 0 –1K0 937 085 D …… al geselecteerd (rood omrand)
Kies nu < Long Coding Helper >

Standaard is Byte 0 geselecteerd.
Klik nu opmde verschillende cijfers in het rijtje, elke keer zal je opties onderin zien. Vink de gewenste optie aan.
Sluit dit scherm (esc) en bevestig te verandering door te klikken op < Do it >
 
Sjakie zei:
Twannieguitar zei:
Oké, bedankt Sjakie,

Geen probleem, als je meer wil weten dan hoor ik het wel.

Ik was eigenlijk op zoek of- en hoe de volgende instellingen te wijzigen zijn (Vagtechniek wist ze niet):
- Gordelpiep uit maar lampje wel laten knipperen, hij kon alleen alles uit zetten
- Niet dimmen LED (origineel xenon) bij stadslicht (wel bij dimlicht natuurlijk)
- Bij het kort naar voren trekken ruitenwisser niet 2x maar 1x wipen
- Ik ben ergens snelheidsafhankelijke ruitenwisser gezien, hoe werkt dat als je een regensensor hebt?

Heb jij enig idee?
Bedankt
 
- Gordelpiep uit maar lampje wel laten knipperen, hij kon alleen alles uit zetten
- Niet dimmen LED (origineel xenon) bij stadslicht (wel bij dimlicht natuurlijk)
- Bij het kort naar voren trekken ruitenwisser niet 2x maar 1x wipen

Deze instellingen bestaan niet in VCDS

- Ik ben ergens snelheidsafhankelijke ruitenwisser gezien, hoe werkt dat als je een regensensor hebt?

Als je een regensensor hebt, kan je deze gewoon aanvinken. Dit is natuurlijk alleen een beetje dubbelop. Het doet feitelijk hetzelfde als de regensensor. De regen bepaalt de snelheid met een sensor. Heb je die niet dan doet je km teller dit.
 
Oké... bedankt voor de info.
Mocht er in de toekomst de andere instellingen mogelijk worden hoor ik dat graag van je..

Wat betreft de snelheidsafhankelijke ruitenwisser....begrijp ik het goed en doet deze niets als ik een regensensor heb?
Dus dit werkt alleen in de interval-stand?


Ben vandaag ook donateur geworden, is al deze informatie dubbel en dik waard
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!