VCDS (VAG-COM) Polo 6r codering

Dit zijn eigenlijk allemaal de "straightforward" opties die bij de verschillende VAG producten aan kunnen.

Ik heb bij mijn Audi's ook veel van deze opties aangezet.

Hebben jullie de dagrijverlichting voor de noordelijke landen ook al ontdekt op de Polo?
Ik weet niet of die er uberhaupt is hoor,maar dan branden bij alleen dagrijverlichting ook de achterlichten mee. (dit kan misschien alleen als je LED dagrijverlichting hebt,tenminste zo werkt het bij Audi)

Needle sweep vind ik prachtig!
 
Marc zei:
Dit zijn eigenlijk allemaal de "straightforward" opties die bij de verschillende VAG producten aan kunnen.

Ik heb bij mijn Audi's ook veel van deze opties aangezet.

Hebben jullie de dagrijverlichting voor de noordelijke landen ook al ontdekt op de Polo?
Ik weet niet of die er uberhaupt is hoor,maar dan branden bij alleen dagrijverlichting ook de achterlichten mee. (dit kan misschien alleen als je LED dagrijverlichting hebt,tenminste zo werkt het bij Audi)

Betekent dat dus, dat dan het achterlicht altijd brand en het niet uit kunt zetten??
 
Ter aanvulling. Ik ben vandaag aan de slag geweest met VAGCOM.

Bij coderingen kon je doorklikken en per groep opties activeren / de activeren. Daarna code opslaan en klaar.

De follow me home verlichting werkt, echter moet je na het uitzetten van de motor 1x op grootlicht klikken om het te activeren.

Automatisch sluiten van de deuren va 15km p/u en openen na uitzetten van de auto werkt overigens ook.

Regenlock werkt inderdaad niet.
 
Tot in hoeverre heeft iemand de know-how om de XDS instellingen (alleen Polo GTI) van 0 (center) naar 2 (strong) te zetten, en brake assist van 0(weak) naar 2(strong) ? Ik heb op verschillende fora wel gelezen dat het kan, maar niet hoe het gedaan wordt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!