Type lamp, dagrijverlichting LED

HaukePBM zei:
Nou alleen nog ff kijken hoe lang ze mee gaan.
In een ander toppic zei iemand tog dat de weerstanden zo heet kunnen worden dat de LEDs stuk gaan?
Dus ben benieuwd.

hmm mja kdenk dat het wel goed zal werken hoor...in ieder geval me led kentekenverlichting doen het nog steeds
gewoon proberen en kijken hoelang ze meegaan ;)
 
Iemand bekend met deze led units? Het schijnt een hele unit te zijn incl. het zwart omrande. Lijkt me dat je een stuk uit je bumper moet slijpen.. Ik vraag me dus af of deze led's, of eigenlijk alle soorten led units, direct op je DRL's aan te sluiten zijn om deze werkend te krijgen. Of gaat dit foutmeldigen opleveren?

Op mijn R32 (zie mijn voorstelbericht Henri's Polo BM) heb ik de audi S6 led units laten monteren. Ik heb nog een set liggen, maar denk dat deze iets te groot/breed zijn voor de polo!?

vwpolomsdesignracedetai-1.jpg
 
Heren ik heb ze binnen en direct geinstalleerd alleen heb ik last van condens in de units! verdwijnt dit van zelf?

Enne ik heb ze besteld onder rembours het pakketje is afgeleverd zonder betaling te doen. ik ben slecht in duits moet ik het overmaken ofzo?? :shock:
 
Foto! hehe mooi dat je ze al hebt en over condens? Dit komt ook voor in de koplampen af en toe maar gaat weer weg na een tijdje met lampen aan gereden te hebben dus zal hier ook wel het geval zijn. Hoe bevallen de lampen tot nu toe?
Over je betaling, ik zou ze gewoon even mailen en vertellen dat de postbode geen geld heeft gevraagd, wel zo netjes maar goed, je kan ook wachten tot zij jou mailen of een bericht sturen van waar de betaling is, misschien vergeten ze het wel Big Grin
 
Zou dat idd. ff navragen van dat geld! Condens is normaal, hadden wij ook, is nu helemaal weg! Komt omdat je de unit uit elkaar hebt gehaald in een warme ruimte en daarna weer in elkaar hebt gezet met warme afgesloten lucht in die unit. Ga de kou weer in en je hebt ff condens!
 
enzolino zei:
Heren ik heb ze binnen en direct geinstalleerd alleen heb ik last van condens in de units! verdwijnt dit van zelf?

Enne ik heb ze besteld onder rembours het pakketje is afgeleverd zonder betaling te doen. ik ben slecht in duits moet ik het overmaken ofzo?? :shock:

bedoel je die H7 koplampen? ff mailen i guess..meer kun je niet doen...wanneer je het moet overmaken zullen ze je vast toemailen.
ik had in het begin ook wel eens condens op de achterlichten maar dat was 1x gebeurd daarna nooit meer
 
ZOo vandaag mn lampjes voor het eerst van werk naar huis aangelaten, na 10 minuten rijden linker kapot. Heb direct gemaild nu moet ik ze terug sturen voordat ik andere krijg LOL. Enne ff langs de snelweg de lampjes direct vervangen voor de standaard. Het lampje dat kapot was stonk heel erg en het was verschrikkelijk heet. ik vraag me toch af of dit wel goede lampjes zijn voor best een hoop geld. :( ik baal hier verschrikkelijk van! :cry: :cry: Voor hetzelfde geld had ik er zo mee doorgereden was mn unit verbrand! :cry:
 
Dat zijn zilveren bolletjes die oranje licht afgeven. Ben je van het oranje in je lamp af. Durf led-knipperlicht nooit echt aan!

En Nostino zelf is niks mis volgens mij. Mijn DRL doet het vooralsnog prima! Heb al veel blikken gehad van andere Polo6R-rijders! :cool:
 
Sharky zei:
Dat zijn zilveren bolletjes die oranje licht afgeven. Ben je van het oranje in je lamp af. Durf led-knipperlicht nooit echt aan!

En Nostino zelf is niks mis volgens mij. Mijn DRL doet het vooralsnog prima! Heb al veel blikken gehad van andere Polo6R-rijders! :cool:

Ok maar wat is het voordeel ten opzichte van de originele?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!