Type lamp, dagrijverlichting LED

Yups met pica's

Het is gelukt en zonder foutmelding!

Eerst Barry gedaan, vervolgens even een pica voor/na zeg maar :)
[attachment=2:1q01nil8]Webversie16.jpg[/attachment:1q01nil8]

Toen was ik aan de beurt:
[attachment=1:1q01nil8]Webversie17.jpg[/attachment:1q01nil8]
[attachment=0:1q01nil8]Webversie18.jpg[/attachment:1q01nil8]

Vind het een behoorlijke verbetering! Smoelt allemaal weer een heel stuk sjieker! :) Ik ben er zeer blij mee en volgens mij Barry ook wel :)
 
Heb ze net ook besteld :) hoop dat ze snel binnen komen, komende week lekker vrij namelijk. Nu nog mistlampen in zelfde soort kleur vinden zonder storting, koplampen ga ik ook bestellen binnenkort (de highline versie uiteraard) en daar nog eventueel xenon erin en hij is wat mij betreft compleet op de velgen na Big Grin.
Ziet er gewoon veel luxer uit voor een kleine bedrag.
 
Ey vet man! dat ze werken ik had al wat Dag rijverlichting besteld via xenonlamp.nl zit te denken om ze te cancelen en deze te bestellen gezien deze zeker weten werken.
volgens de website van Xenonlamp.nl moet die DRL verlichting storingsvrij zijn, maar goed ik heb zo mijn twijfels
 
HaukePBM zei:
Hoe krijg je de DRV lampjes er eigenlijk uit?

Je haalt het zwarte plastic er voor weg (klikbaar geval naar voren halen), dan 2 torks losdraaien van de unit (zitten onderin), vervolgens kan je bovenin een soort klikkertje indrukken om daarna de unit er voorzichtig uit te wrikken. Half uurtje en het was gepiept.
 
Heb de DRL ook besteld bij Nostino ben benieuwd...maar goed om te weten dat ze storingsvrij zijn!

die stadslichten ga ik denk gewoon dezelfde nemen als me kentekenverlichting die zijn immers ook storingsvrij. Ik heb mijn stadslichten + DRL verlichting bij xenonlamp.nl gecanceled vanwege boordcomputer foutmelding.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!