Type lamp, dagrijverlichting LED

Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

nee ik heb ze er niet in maar heb tijdens het vervangen van mijn koplampen alles een keer losgehaald om te kijken hoe het zit ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

@Barry
ah ok dat verklaart de zaak...maar die huidige dagrijverlichting is halogeen toch? hopelijk gaan mensen uitvinden welke de beste zijn die vervangen kunnen worden.
 
Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

De dagrij verlichting die er nu standaard in zit zijn 21W 12V "Bajonetfitting" gloeilampjes

Ik hoop echt dat er snel iets komt waarbij het gewoon omwisselen is, in plaats van het solderen of aanbrengen van weerstanden. Daar wilde ik maar niet aan gaan beginnen bij een nieuwe auto :?
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Type lamp, dagrijverlichting

Hier dan weer eens een post mbt de dagrij verlichting:

Ik zit te twijfelen of dit een gok waard is.

Ik wil ze wel bestellen maar ik zie dat er een korting van toepassing is wanneer er meer besteld worden Het enige (niet geheel onbelangrijk) is dat ik niet zeker weet of ze CANBUS bestendig zijn :)

hier de link om even te checken of het wat is ;)
http://www.superbrightleds.com/cgi-bin/ ... _specs.htm
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Type lamp, dagrijverlichting

Barry zei:
Hier dan weer eens een post mbt de dagrij verlichting:

Ik zit te twijfelen of dit een gok waard is.

Ik wil ze wel bestellen maar ik zie dat er een korting van toepassing is wanneer er meer besteld worden Het enige (niet geheel onbelangrijk) is dat ik niet zeker weet of ze CANBUS bestendig zijn :)

hier de link om even te checken of het wat is ;)
http://www.superbrightleds.com/cgi-bin/ ... _specs.htm

Omdat ze de load resistos al accessoire aanbieden denk ik niet dat de lamp zelf CAN beestendig is....
 
Zo Barry jij bent wel blij volgens mij HAHA
zijn dat de led vervangers voor onderin je bumper? interessant zou deze ook wel willen vervangen...
By the way hoeveel lichten zitten er nou in de Polo BM? we hebben dus H4 lampen dus 1 lampje in de koplampen en DRL in de bumper dus 2 lampjes?
 
@KYC

De Bluemotion heeft de volgende lampjes aan de voorkant:
-2x knipperlicht
-2x stadslicht
-2x H4 koplamp-lamp
-2x H8 mistlicht
-2x 12v/21W Dagrijverlichting

TOTAAL 10 lichtbronnen op alleen al de voorzijde van de auto :mrgreen:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
@sjakie

Ik durf het niet te gokken bij een 1.4 sjakie. Ik gok van wel, maar als je het zeker wilt weten zou ik even het instructieboekje nakijken. of misschien sneller: je reservelampen-setje :)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
@Barry
ga je dan alles Xenon + LED vervangen? want ik neem van aan dat je 2x H4 lampen xenon wilt, maar dan zijn je H8 en je DRL nog steeds halogeen (geen probleem) maar voor de overall look ziet het er minder uit en plus mensen zien gelijk dat je geen origineel Xenon had eerst.
 
Nee ik ga niet voor xenon, alleen dagrij en stadsverlichting led. Met een bluemotion zit je met het probleem dat je het start/stop systeem hebt. Wanneer de auto dan telkens afslaat en weer start gaan je xenon lampen niet lang mee vrees ik. Buiten het feit om dat een xenon lamp een bepaalde opstart tijd heeft, als hij heeft gebrand (bijvoorbeeld een kwartier) en je komt bij het stoplicht slaat je motor dus automatisch af, sta je nu 10 sec stil en je kunt weer rijden, start de motor weer maar je xenon dus niet want die koelen dan weer af :-s
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
hmm werkt dat zo dan? hoe zit het met het start/stop bij andere auto's :S? die hebben toch ook xenon en daar branden de lampen toch gewoon als je het start/stop systeem gebruikt...
jij had die osram nightbreaker lights besteld toch? toch best een overweging waard gezien het een goedkoop en snelle oplossing is dan een ultra dure xenon...uiteindelijk gaat het gewoon om meer licht en als dat die nightbreakers doen dan is dat prima lijkt mij...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!