Type lamp, dagrijverlichting LED

Ik zal vanavond een voor en na foto plaatsen van het night breaker plus verhaal.
kijk xenon is gewoon DE oplossing maar ik heb op andere forums gelezen dat dat problemen oplevert en dat je vaak een lamp (die dus indd duur zijn!) moet vervangen omdat deze defect raken. Je ziet het al aan je normale halogeen lampen, wanneer de motor weer start krijgen deze ook een dip laat staan je starter van je xenon waar zoveel meet volt doorheen jaagt :|
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Barry zei:
@sjakie

Ik durf het niet te gokken bij een 1.4 sjakie. Ik gok van wel, maar als je het zeker wilt weten zou ik even het instructieboekje nakijken. of misschien sneller: je reservelampen-setje :)
hé Barry, heb jij een setje reservelampen bij je BM gekregen? Krijg je die er gewoon bij geleverd en hebben ze die dan ergens verstopt in de auto? Ik heb namelijk ook een BM maar ik kan geen setje vinden.
Ik heb wel een setje nightbreakers besteld die ik waarschijnlijk morgen binnen krijg. Is het een beetje te doen om de lampen te vervangen? Ik bedoel het is een heel gedoe volgens het boekje, je moet de complete koplamp eruit halen toch? :shock: :shock: :shock:
 
klopt maar dat stelt niks voor je draait de 2 torks schroeven los die zie je zo zitten als je de moterkap open doet en dan kun je de lamp al naar je toe trekken hij zit ondein namelijk in 2 klemmen geschoven en dan de stekker los en klaar ben je.
 
Barry en Cornesagt, bedankt voor de snelle reactie, toch fijn zo'n forum. De foto's lijken me dus duidelijk, het moet dus vrij eenvoudig te doen zijn. Ik ga morgen mijn best doen om een beetje licht in de duisternis te brengen. Het is toch belachelijk van VW dat ze niets aan die belabberde lampen doen. Je mag toch verwachten dat er na een jaar BM productie al wel klachten bij hun zijn binnen gekomen toch? ;) ;) ;)
 
graafie zei:
Barry zei:
@sjakie

Ik durf het niet te gokken bij een 1.4 sjakie. Ik gok van wel, maar als je het zeker wilt weten zou ik even het instructieboekje nakijken. of misschien sneller: je reservelampen-setje :)
hé Barry, heb jij een setje reservelampen bij je BM gekregen? Krijg je die er gewoon bij geleverd en hebben ze die dan ergens verstopt in de auto? Ik heb namelijk ook een BM maar ik kan geen setje vinden.
Ik heb wel een setje nightbreakers besteld die ik waarschijnlijk morgen binnen krijg. Is het een beetje te doen om de lampen te vervangen? Ik bedoel het is een heel gedoe volgens het boekje, je moet de complete koplamp eruit halen toch? :shock: :shock: :shock:

Bij mij lag er een lampen setje en 1 liter olie in de kofferbak
Trek eens je kofferbak afdekplaat omhoog daar onder zit nog extra kofferbak ruimte misschien ligt het daar wel.
 
hier nog zo'n hoogtepuntje: kijk in mijn reservelampen setje- is het ra ra ra








een H7 SET!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: hahahaha

toch knap als je H4 units op je bluemotion hebt ;)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Barry zei:
Bij mij lag er een lampen setje en 1 liter olie in de kofferbak
Trek eens je kofferbak afdekplaat omhoog daar onder zit nog extra kofferbak ruimte misschien ligt het daar wel.

Ik had al gekeken of er misschien een doosje met reservelampen bij mijn reserveband had liggen (ja, die heb ik wel, een reserveband dus :lol: :lol: :lol: ) maar geen lampen en geen liter motorolie. De crisis slaat hard toe bij VW. :evil: :evil: :evil:
 
Barry zei:
hier nog zo'n hoogtepuntje: kijk in mijn reservelampen setje- is het ra ra ra








een H7 SET!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: hahahaha

toch knap als je H4 units op je bluemotion hebt ;)

HAHAHAHAHAHAHAHA, sorry hoor, ik kom niet meer bij, ze weten zelf niet wat ze bij VW verkopen, ik was afgelopen vrijdag nog even bij mijn dealer geweest om te zeggen dat het licht zo belabberd was van mijn BM, ik was natuurlijk weer de eerste met deze klacht. Ik zei dat ik het belachelijk vond dat er H4 lampen in zaten maar volgens die gast achter de balie zaten er toch echt H7 lampen in. Hij dus met zijn neus tegen de koplamp om te kijken, H4 dus. Had gelijk weinig meer te melden. Alleen dat ik toch echt de eerste was met deze klacht. :roll: :roll: :roll:

Maar Barry, je hebt wel weer een mooi handeltje voor Marktplaats :twisted: :twisted: :twisted:
 
Barry zei:
graag gedaan! ;)

Nou inderdaad, de dealer gaf aan dat ik nummer 2 was die erover klaagde. Lijkt mij dat er VEEL meer zijn die er een klacht over hebben :x

Maar er zijn er maar weinig die echt naar de dealer gaan om het te melden!
Misschien wachten ze tot ze er zijn voor een beurtje..
 
Ook bij de dealer geweest samen met een collega.
Wij waren natuurlijk de eerste met dit probleem.

Verkoper zou het informeren en onze baas daar over terugbellen.....

Toch maar eens wat druk er achter zetten voordat ik iemand die in het donker zijn hond uitlaat aanrijd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!