Type lamp, dagrijverlichting LED

Hallo!

Ik zou graag mijn huidige "gloeilampen" die als dagrijverlichting fungeren, willen vervangen voor led versies.
Hier zou ik graag het type lampje voor weten..ik gok erop dat het een BAJONET fitting is en dan 21watt / 12 volt?

Als iemand mij (en wellicht nog meer liefhebbers) hiermee van dienst kan zijn, zou dat geweldig zijn!

Hier het linkje van ditzelfde forum met het resultaat wat ik wil bereiken
viewtopic.php?f=13&t=355&st=0&sk=t&sd=a&start=10

Ik hoop dat er al iemand het antwoord heeft!

Groetjes Barry (Polo BM 6R)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

Thanks POLOBM!!

Heb je het lampje zelf vervangen of door de dealer laten doen?
Ben namelijk benieuwd of het zo gepiept is Big Grin

Ik ga in ieder geval op zoek naar de juiste LEDS nu :lol:

Dank nogmaals
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

Zelf gedaan.
is echt zo klaar.
Zwarte kapje rond de mistlamp eraf halen.
2 torx schroefjes losdraaien en dan kan de hele mistlamp unit eruit geklikt.
Dan kan je zo bij het lampje.

( Staat ook allemaal in het boekje )

Ben wel benieuwd naar welke lamp je erin gaat zetten.
Denk er wel even aan dat er een controle systeem op de lamp zit.
Dus niet iedere LED lamp gaat passen.
Er moet een bepaalde weerstand in de LED lamp zitten anders geeft het controle systeem continue aan dat er een lampje stuk is!

Suc6
 
Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

Hoi,

Nou ik ben eerlijk gezegd niet verder gekomen dan alleen de LEDS waarbij je zelf de weerstanden bij moet plaatsen.
En om nu bij een nieuwe auto meteen bedrading aan te gaan passen is ook zo wat.

Wanneer je dat eventueel wel ziet zitten is de site http://www.immers.info/ misschien wel wat.
Hier staan allerlei variaties. Ik durf het alleen niet aan om zelf met weerstanden aan de gang te gaan.

Het liefst geef ik wat meer uit waarbij ik alleen de lampjes hoef te vervangen :)

Maar als er iemand is die nog nieuwe/andere ideeën heeft, GRAAG!
Ik wil ze er nog steeds graag in hebben!

Groetjes Barry
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

Hoi Enzolino!

Die gaan wel passen volgens mij maar deze geven niet veel licht hoor!
Ik was ze ook al eerder tegengekomen maar ze geven maar 36 lumen (lichtopbrengst), dit is zelfs een stuk minder dan de huidige gloeilampbolletjes die erin zitten.

ps kan het zijn dat ik jou heb zien rijden in de omgeving Hoogvliet Rt met de kerstdagen?, ik zag het aan het dak en de striping ;)

Ik doe mijn best met verder zoeken want wil er echt HEEL graag LED in hebben!

Groet Barry
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

Dag Barry,

jammer dat ze te weinig licht geven, dat je me zag rijden kan kloppen ging naar mn moeder.
Je was zeker ook bij familie in hoogvliet?

Ik ben ook opzoek naar andere verlichting, wil zowieso leds als stadslicht hebben en ook witte als dagrij verlichting.

Ik zal je ckr helpen met verlichting zoeken je wordt verlicht in je zoekopdracht als andere je ook helpen met verlichting Stick Out Tongue

Greetz,

Enzo
 
Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

Nou dat zou wel eens heel goed kunnen SJAKIE!
Het is de juiste bajonet en als het dan ook nog 21W 12 volt met indd de canbus weerstand is, lijkt met het gezien de prijs het proberen waard!

Laat ons A.U.B weten wanneer je ze hebt getest?!?!?! JE MAAKT ER VEEL MENSEN BLIJ MEE DENK IK !!! Big Grin Big Grin Big Grin
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: Welke type lamp/fitting dagrijverlichting polo 6R?

ja die dagrijverlichting onderin de bumper kun je dus vervangen door dit? hmm mja er staat has not been tested...hmmm maar goed als het lekker cheap is why not...
wie zet de eerste stap?

@Barry jij hebt deze lampjes er al in? :shock: pics?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!