Type lamp, dagrijverlichting LED

ik wil die dagrijverlichting ook in LED lampen veranderen :(
maar ik weet niet welke ik moet hebben...wacht nog met spanning af welke dat zijn...was daar niet een topic over waar mensen een paar hadden voorgesteld?
 
Hi,

De mijne werken in ieder geval perfect en waren 13,95 per stuk bij Rabbit carshop in purmerend.
Het merk enz durf ik niet meer te zeggen maar neem gerust contact met hun op zij weten gelijk wat je bedoelt.
Met monteren erbij incl weerstanden was ik 50 tientjes kwijt.

hoe zet ik een foto in dit venster? Dan plaats ik hem ff!
 
Aha ok, ik dacht dat het om de andere uitstraling/lichtopbrengst ging, dat weerstandje net zo groot als een speldenknop dat het woord bij bouwen eigenlijk niet mag hebben is het probleem toch niet zou je zeggen. Was nog geen 5 min per lampje compleet gemonteerd. Maja dat is mijn mening natuurlijk.
 
Foto's! Ben benieuwd hoeveel meer licht ze geven maare 50 euro inbouwen!?! Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Ik heb de voorlamp h4 units ook zelf vervangen
wss heel de bumper moet eraf dan?
 
Ees zei:
Hi,

De mijne werken in ieder geval perfect en waren 13,95 per stuk bij Rabbit carshop in purmerend.
Het merk enz durf ik niet meer te zeggen maar neem gerust contact met hun op zij weten gelijk wat je bedoelt.
Met monteren erbij incl weerstanden was ik 50 tientjes kwijt.

hoe zet ik een foto in dit venster? Dan plaats ik hem ff!

Dat dit geen ingebouwde weerstanden heeft wat betekent dat nou concreet?
en wat is een losse weerstand module dan?
kzou best die rabbit ledjes willen proberen...
 
Daar hebben jullie met je 6R allemaal last van ja Stick Out Tongue

T heeft toch zn voordelen een auto van bijna 10 jaar te rijden. Prop je gewoon ieder lampje in wat je wilt en geen melding niks. Heerlijk Stick Out Tongue
 
Wat ik hoorde van een led deskundige: er zijn geen ledlampjes met ingebouwde
weerstand voor de dagrijverlichting onder in de bumper. Deze worden nl. dan
veel te warm en gaan telkens kapot. Er zijn momenteel 2 opties. Of ledjes
monteren met een losse weerstand. Deze weerstand mag dan zo warm worden als
ie wil, het lampje zelf gaat dan toch niet stuk. Of ledjes monteren zonder weerstand
en dan het lampcontrolesysteem met vagcom uit laten zetten. Er is dan weer wel een mogelijkheid dat de lampjes gaan flikkeren. Dus dat moet je eerst weer
uit proberen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!