Type lamp, dagrijverlichting LED

Vanochtend contact gehad met Immers Leds http://www.immers.info/Webwinkel-Produc ... -(405lumen).html om te vragen hoe et eigenlijk zit met die Blinker Leds. Deze versie van CANBUS LEDS bestaan niet, omdat het object te klein is om deze te voorzien van een storingsvrije resistor. Hij gaf ook aan dat deze lampen CANBUS geschikt zijn voor het knipperen van de verlichting en niet voor het contstant branden. De leds worden namelijk te warm waardoor deze kunnen smelten/ doorbranden."wat bij mij gebeurt was".

Ik dacht ze bij hem te bestellen maar gelukkig gaf deze meneer goed advies.. Ik leg me er hierbij dan ook neer en wacht tot er ooit een alternatief komt.

Ik wens jullie allemaal nog veel succes met de leds:

4370406.jpg
 
mitchi3 zei:
Je weet maar nooit!
Ik kreeg me Highline grill ook een doos van 2 x 1 meter!
:shock: :mrgreen: :shock: :mrgreen: :shock:
Dat is een aardig vrachtje aan oud papier. Zullen ze weer blij mee zijn. :lol:
Had ik ook met mijn H7 koplampen vanuit Duitsland, ze zaten in een gigantisch grote doos. Toen ik die uiteindelijk open had zaten er nog twee grote dozen in, allemaal van dat dikke karton. Inpakken kunnen ze wel die Duitsers.
 
ik heb die led lampen ook binnen maar ik weet nu echt niet hoe je die onder bumper eraf moet halen, van de buitenkant, voor de auto dus, naar buitentrekken gewoon? Dan moet je behoorlijk hard dat ding eruit rukken of niet ? Stick Out Tongue
 
ik zit met het zelfde probleem haha hoe krijg je dat ding eraf voor de bumper ???
heb de led lampen net van de postkantoor opgehaald..ben erg benieuwd of ze werken zonder storingen
ik kijk ff in de handleiding misschien staat er wel iets..
 
Nee nog niet, heb eventjes gekeken of die bumper/grill er makkelijk af ging maar niet dus vandaar die post. Ik ga morgen even weer proberen, heb ook nog niet in boekje gekeken dus misschien dat KYC dat heeft gedaan. Denk gewoon dat je hard moet trekken maar dan moet je het er behoorlijk hard aan rukken zodat ding pas loskomt.

Ben bij de dealer geweest overigens, zat niet zo n ehbo doosje bij wat wel in boekje staat en ook niet zo n gevarendriehoek. Wouden ze geld voor hebben haha en meteen ook koplampen gevraagd, de h7 kosten 158 euro per stuk bij de dealer.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!