Type lamp, dagrijverlichting LED

Ja dat weet ik, maar vroeg toch even bij de dealer aangezien ik er toen toch was, ga ze ook bestellen bij autoteile over een maand of 2 meteen met de velgen erbij. Geen haast op het moment maar wil wel dat de auto wat mooier wordt tegen de zomer + ouders gaan er mee op vakantie.
 
Echt zeer bijzonder dat ie bij jullie allemaal stuk gaat. Heb er inmiddels al 1000km mee gereden en nog geen trouble. Ik klop wel ff af natuurlijk! ;) klote, het lijkt wel alsof ie een superslechte levering heeft gehad van zijn leverancier of zo.
 
ik was gisteren te laat thuis waardoor het te donker werd...en ik te lazy was om in het donker lampjes te gaan verwisselen zal ik het wss één van dezer dagen proberen...hopelijk blijven ze langer dan 1 uur branden...
 
Sjakie zei:
Kreeg een mail van die gozer maar zelfs met een vertaling snap ik er geen reet van:

Hallo was ist Los damit können sie nicht vorher ein Mail schreiben oder gibt es bei ihnen keine FEhler !!
Vertaald door uw voormalig oostenrijkse skileraar Big Grin
Hallo, wat is er mis mee? Kun je me niet van te voren een email schrijven (*je hebt een slechte beoordeling gegeven?*) of maak jij nooit een fout?
 
Die gast vindt ik niet bepaald klantgericht met z'n uitroep tekens etc!!!!!

Voor de mensen die misschien nog wat verder willen bestellen heb ik deze website gevonden:

http://www.hopebright-led.com/en/index.html
Ik heb contact gehad met ene Jeanie zij is wel servicegericht.

het ging toen om deze leds:

T25 BA15S socket canbus light White (let op de 1156 heb je nodig, niet de 1157)


20101014175800188-1.jpg


Dit zijn dezelfde leds die hier verkocht worden alleen betaal je met PAYPAL en voor de helfd van de prijs.

6811319origpic5d39ce-1.jpg


http://www.xenonkungen.com
 
Eindelijk mijn ledjes van Nostino binnen. Tot mijn verbazing hebben ze de 23 smd ipv de 18 smd , die ik besteld had, geleverd. Deze zijn nog wat langer. Weet iemand of die passen in de tfl unit ? Zo niet dan zijn ze bij deze te koop.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!