Review: Pioneer TS-WX77A Subwoofer i.c.m. Polo 6R

moet niet, kan wel. Sub en speakers doen het prima zonder converter maar zodra je de speakers echt hard zet is een converter wel aan te raden zodat de speakers zich niet meer hoeven te richten op de bass.
 
Ik ga met een beetje geluk zaterdag de subwoofer inbouwen (als ik weer beter ben). Moet allemaal wel goed komen, vaker gedaan. Alleen even een vraagje over de hi/lo converter: als ik het goed begrijp tak je 2 kabels af van beide achter speakers (je maakt dus een soort Y) en vandaar ga je naar de converter?

Thnks!

Grt,

Gerard
 
Ik ga met een beetje geluk zaterdag de subwoofer inbouwen (als ik weer beter ben). Moet allemaal wel goed komen, vaker gedaan. Alleen even een vraagje over de hi/lo converter: als ik het goed begrijp tak je 2 kabels af van beide achter speakers (je maakt dus een soort Y) en vandaar ga je naar de converter?

Thnks!

Waar ga je het laten doen.
kben ook benieuwd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga met een beetje geluk zaterdag de subwoofer inbouwen (als ik weer beter ben). Moet allemaal wel goed komen, vaker gedaan. Alleen even een vraagje over de hi/lo converter: als ik het goed begrijp tak je 2 kabels af van beide achter speakers (je maakt dus een soort Y) en vandaar ga je naar de converter?

Thnks!

Waar ga je het laten doen.
kben ook benieuwd
Ik heb deze subwoofer ook in mijn Polo zitten. Heb hem laten inbouwen in Uden bij Car Electronics.
Ben er ontzettend tevreden over. Alles netjes weg gewerkt en zie er niets van. En niet al te duur natuurlijk. Ik was incl. inbouw € 107 euro kwijt.

Car Electronics Uden

Kortom, zeker een aanrader Enzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze subwoofer ook in mijn Polo zitten. Heb hem laten inbouwen in Uden bij Car Electronics.
Ben er ontzettend tevreden over. Alles netjes weg gewerkt en zie er niets van. En niet al te duur natuurlijk. Ik was incl. inbouw € 107 euro kwijt.

Car Electronics Uden

Kortom, zeker een aanrader Enzo.

107 euro voor de tswx77a EN inbouw? Subwoofer alleen al is bij de goedkoopste winkel 210 euro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zie mijn eerdere post van 23 juni 2012.

Inmiddels heb ik op 22 juni 2012 de Pioneer TS-WX77A subwoofer aangeschaft en laten inbouwen bij AutoRevista in Drachten.
De totale kosten waren 349 euries. Alles is ingebouwd zoals Wildcard heeft beschreven, alleen de (gele) voedingskabel staat direct op de accu aangesloten. De subwoofer zelf is aangesloten op de achterste speakers van de RNS 315 radio.
Ben erg tevreden over de subwoofer, zit meer dan genoeg bas in en is bovendien mooi weg gewerkt in de dubbele bodem.
 
Ik ga met een beetje geluk zaterdag de subwoofer inbouwen (als ik weer beter ben). Moet allemaal wel goed komen, vaker gedaan. Alleen even een vraagje over de hi/lo converter: als ik het goed begrijp tak je 2 kabels af van beide achter speakers (je maakt dus een soort Y) en vandaar ga je naar de converter?

Thnks!

Grt,

Gerard

gevonden:

hilowlevellineconverter1-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Forum-genoten,

Ik ben een trotse bezitter van een Blue-GT 5-deurs.
Naar aanleiding van dit topic heb ik ook een TS-WX77A aangeschaft en in de auto gemonteerd.

Ik heb de stroom-toevoer gewoon uit de aansteker plug gehaald, en dit werkt perfect.
Even getest door met een jack-plug er een audiobron op aan te sluiten.

Echter zou het fijn zijn als iemand mij kan vertellen waar de speaker kabels van de achterspeakers precies lopen, ik wel deze graag "aftappen" met een klein "knijpblokje".
Om enkel voor deze handeling naar de garage te gaan, lijkt mij iets overdreven omdat het in principe een fluitje van een cent is.

Het is echter niet mijn bedoeling om de gehele radio (RNS315) er uit te halen.

IMG-20130226-WA0002.jpg

IMG-20130226-WA0000.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!