Review: Pioneer TS-WX77A Subwoofer i.c.m. Polo 6R

Zit er inderdaad aan te denken om er een dagje Groningen van te maken. Voor mij is het ook een behoorlijke rit, maar als het goed gebeurt is het ook wel wat waard. Bovendien is vrouwlief dan ook blij met een dagje/weekendje weg... ;)

Zou zelf - zoals eerder gezegd - ook wel een hoge toon filter willen hebben, puur om de standaard speakers te ontlasten.

Is er toevallig iemand in de buurt van Den Haag (Amsterdam/Hilversum/Utrecht) die zo'n woofer in z'n auto heeft? Zou het erg graag een keer willen horen voordat ik dingen ga aanschaffen en naar Groningen rijd... :roll:
 
happyman zei:
Is er toevallig iemand in de buurt van Den Haag (Amsterdam/Hilversum/Utrecht) die zo'n woofer in z'n auto heeft? Zou het erg graag een keer willen horen voordat ik dingen ga aanschaffen en naar Groningen rijd... :roll:
Zaterdag a.s. ben ik vanaf 9:00 's morgens aanwezig in Hoogvliet om interieurdelen te laten carbonwrappen bij Enzo. EDIT: gezien de reacties snel even een alternatief plan gemaakt. Zie voor details mijn post hieronder.

Dan wel even een phone/cd/usbstick meebrengen met muziek natuurlijk!
 
«plak»

Hey mannen, er is royaal meer interesse in een subwoofertestje dan dat ik verwachtte! Maar bij nader inzien is het niet erg netjes is tegenover Enzo's buren als wij daar met z'n allen gaan mini-meeten en geluidsoverlast gaan verzorgen, haha. Daarom stel ik het volgende voor:

Tijd: Zaterdagmiddag, ik weet niet precies hoe laat we klaar zijn met wrappen, maar ik denk dat als we rond 16:15uur afspreken, dat we dan wel een beetje marge bebben.
Locatie: Parkeerterrein McDonald's
Adres: Aveling 9, 3193 LC Hoogvliet Rotterdam (klik hier voor googlemaps)

Contactgegevens:
Met de meesten van jullie heb ik al even gewhatsapped, maar voor de zekerheid: PBs krijg ik gewoon op m'n phone. Ik kan alleen niet zo snel typen op dat kleine touch-screen dus het kan even duren voordat je antwoord krijgt.
 
Heb nog altijd een zwak voor deze sub.. woon in Middelstum(Groningen) dus als ik keer mag kijken/voelen/trillen/luisteren dan graag Big Grin

En ik heb ook een RNS310 dus hou dit topic in de gaten..

Goeie review trouwens @ Wildcard!!!
 
Heb m'n GTI nog niet, maar ... de ruimte is er volgens mij wel in de GTI. Alleen is die deels opgevuld met een zwart gekleurd stuk piepschuim, als ik het me goed herinner. Daarom is het geen dubbele bodem in de GTI. Maar dat piepschuim kan er volgens mij best uit, toch?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Misschien ook interessant voor mensen die iets meer willen dan dat de pioneer levert: Kicker heeft voor zijn 2012 gamma een nieuwe subwoofer toegevoegd. Hij is wel iets dikker dan de pioneer, maar wel kleiner en daardoor past hij ook gewoon onder je stoel(of onder dubbele bodem). Deze heeft een ingebouwde versterker en 150w rms(3x zoveel als de pioneer dus, want 2x50w kan je qua gevoel echt niet vergelijken met 1 x 100w sub). De kostprijs ligt ook wel iets hoger (350 euro) maar je krijgt er natuurlijk ook wel iets voor terug.. ! Ik ga wrs deze kicker aanschaffen ik klaar ben met de buitenkant van mijn wagen :)

http://www.kicker.com/Hideaway
 
Toen 'ie die kicker in z'n handen hield (zie filmpje 0:08) viel pas op wat 'n klein ding het eigenlijk is. Kan inderdaad bijna onder je stoel, denk ik. Dan zullen de bassen nog wel wat harder aankomen dan vanaf onder de dubbele bodem. Die afstandsbediening ziet er wel netjes uit, al zit er geen filter op.

Ben benieuwd hoe dit apparaatje presteert. Als iemand deze nou installeert, kunnen we op de volgende meeting wellicht een vergelijkend warenonderzoek doen!

[youtube]ZsSAAwtJ2cQ[/youtube]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!