Rayans Volkswagen Polo 6R 1.4 TSI Blue GT

Veel mooiere afgifte nu! Die piekgetallen heb je niks aan als hij dan 1000 rpm later al 100 nm minder levert. Je hebt nu een iets lagere piek maar wel t/m 5200 rpm 250+ nm, wat voorheen al bij 42/300 was. Daar heb je echt veel meer aan!
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Tussenstand. Er is nog genoeg te doen, zie checklist.


Miltek Catback non resonated CHECK
6C GTI achterlichten CHECK
Honey Comb grille CHECK
Scirocco antenne
D3S 5500K Xenon
Bilstein B12 kit 25mm 30mm enkel monteren
Wielen, verassing hehe @Michel6C
Spacers rondom 15mm voor 20 mm achter
Ramen blinderen 15% lichtdoorlatend
Logo's zwart CHECK
RCD330 Apple Car Play module CHECK
Voetverlichting CHECK
Alcantara stuur hoes
Sport kat 200 cells
interieur verlichting LED CHECK
Vagtechniek Stage1+, ACT in eerste 4 versnelling uit en startstop uit. 190PK 330NM CHECK
Needle sweep geactiveerd. CHECK
Achterlichten smoken 80% lichtdoorlatend
RNS 315 BT CHECK
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Ik heb ze niet meer onder mijn boom liggen :(
Sorry bro hahah
Mooi spul, zal zeker dik staan onder de GT!.

Zou alleen dat rode rond je naafkap grijs of zwart maken, maar misschien staat het wel leuk als ze gemonteerd zijn

Al met al leuk kerst cadeautje Stick Out Tongue
ja sowieso! Het ‘hart’ laat ik rood omdat de klauwen ook rood worden, its all about the details.
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
@Rayan Mungar is Needle sweep makkelijk te activeren of raad je het aan om door professional te laten doen?

Vette velgen overigens! Ben zeer benieuwd naar eindresultaat met foto. 190 PK is indrukwekkend, wat is jouw acceleratie 0-100? Stick Out TongueStick Out Tongue:oops::rolleyes:
Mijn needle sweep heb ik zelf gedaan, was maar 2 minuten werk.

Mijn acceleratie is ongeveer 6.1 6.2 seconden op de honderd, topsnelheid 238 .
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
@Rayan Mungar is Needle sweep makkelijk te activeren of raad je het aan om door professional te laten doen?

Vette velgen overigens! Ben zeer benieuwd naar eindresultaat met foto. 190 PK is indrukwekkend, wat is jouw acceleratie 0-100? Stick Out TongueStick Out Tongue:oops::rolleyes:
heb je wel een dashboard van een gti of blue gt? anders word het een ander verhaal. dan komt er meer bij kijken met needle sweep!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!