Rayans Volkswagen Polo 6R 1.4 TSI Blue GT

Fawaka,


na 3.5 jaar trouwe dienst heb ik mijn volkswagen polo Avatar (R-line, GTI, Blue GT, WRC)
Het was een super dikke auto om te zien maar motorisch.. ewaja 3 keer niks.

En toen besloot een goede mattie van mij @capszz een kaulo dikke 6C GTI aan te schaffen éénmaal mee gereden toen was ik echt om haha.

Dus hierbij presenteer ik jullie mijn nieuwe Polo 6R 1.4 TSI Blue GT in de kleur Black Magic Pearl geloof ik
Ik heb de auto uit köln gehaald samen met mijn broer & neef en de uitstekende hulp lijn op afstand van @Turbodruk

Verder heeft de auto een schoonmaak beurt nodig wat ik vanavond ga doen zodra de zon gaat liggen.

To do list:
Forge Intake
Ander uitlaat systeem
JD Engineering Chip
Grotere intercooler (misschien)
Ruiten blinderen
RNS315 inbouwen + bluetooth
Mistlampen inbouwen
WRC grill voor en volledig zwartIMG_6283.JPGIMG_6287.JPGIMG_6284.JPGIMG_6286.JPGIMG_6285.JPG

en nog meer maar dat komt met de tijd.
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Nicee car:cool:
Altijd wel vreemd gevonden waarom de Blue Gt nooit mistlampen heeft:smirk:
Is dat nou steenslag voorkant Rayan?

Als je bij aankoop van een Blue GT (weet niet of dit ook bij de GTI was) voor af-fabriek Xenon koplampen kiest kan je er geen mistlampen bij bestellen, vandaar.
De Blue GT’s zonder Xenon koplampen hebben weer wel mistlampen.:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Mooie auto, kan uit ervaring zeggen dat het heerlijk rijdt :) M.b.t. de intercooler, dat wordt lastig, de BlueGT heeft namelijk geen losse intercooler ;) De BlueGT heeft waterkoeling geïntegreerd in de intake. Ondanks dat dit goed zou moeten werken, en dat meestal ook deed, merkte ik vooral op de warme dagen op de snelweg wel dat hij wat inleverde.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!