Rayans Volkswagen Polo 6R 1.4 TSI Blue GT

hahahah, met of zonder antenne het blijft een dikke bak.
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
Zit volgens mij geen verschil in xenon units van een 6R, in een WRC zit de bochtverlichting/mistlampen toch echt in de koplampen. zoek anders maar eens op WRC interieur dan heb je ook gewoon een mistlicht functie op de lichtschakelaar.
 
blijft apart, veel autos in Duitsland hebben geen mistlampen, ook meerder Golf 7 GTI's .

maar zullen we on topic blijven :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Zit volgens mij geen verschil in xenon units van een 6R, in een WRC zit de bochtverlichting/mistlampen toch echt in de koplampen. zoek anders maar eens op WRC interieur dan heb je ook gewoon een mistlicht functie op de lichtschakelaar.

Mistlampen zitten niet in de koplampen, enkel een xenon pit en een H7 pit die aangaat bij of grootlicht of bochtenverlichting onder de 30kmh bij ingeschakeld dimlicht.

Mistlampen zijn niet geleverd in de 6R Blue GT met xenon, vanaf de 6C wel. Ook in de WRC zitten die echt niet, ook niet een schakelaar.

ot

Wanneer tripje Ring Rayan? :mrgreen:
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
Mistlampen zitten niet in de koplampen, enkel een xenon pit en een H7 pit die aangaat bij of grootlicht of bochtenverlichting onder de 30kmh bij ingeschakeld dimlicht.

Mistlampen zijn niet geleverd in de 6R Blue GT met xenon, vanaf de 6C wel. Ook in de WRC zitten die echt niet, ook niet een schakelaar.

ot

Wanneer tripje Ring Rayan? :mrgreen:
week 34 he :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
87932039-D1EA-4739-A2A0-65A1B1A90830.jpeg update; heb sinds gisteren eindelijk de duitse autopapieren binnen, daar was helaas wat vertraging mee. Nu die binnen zijn kan ik nog niks helaas aangezien ik op Sardinië zit. Zodra ik thuis ben direct uit de loods halen en invoeren.

Wel heb ik ongeveer 2 weken geleden de remklauwen vast blauw gemaakt. Zie foto. Aardig gelukt dacht ik zo
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!