Rayans Volkswagen Polo 6R 1.4 TSI Blue GT

Mooie foto's:)
Wat zijn jou Leds eigenlijk “blauw” ik zie ze vaak heel erg wit en tegen het geel aan.

P.s ben je niet vergeten je kenteken te blurren oid?
Nee ik blur ze nooit, als ze hem willen pakken dan gebeurt dat toch wel. Hij staat regelmatig in Utrecht en Amsterdam-West.
Mijn ledjes zijn blauw inderdaad je heb 2 kleuren led in omloop
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Ik snap ook werkelijk niet wat men met dat blurren denkt te bereiken of voorkomen. Heb dat reeds op andere fora gevraagd zonder een bevredigend antwoord. Wellicht dat iemand hier daar beter in slaagt ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Rayan Mungar
Ik snap ook werkelijk niet wat men met dat blurren denkt te bereiken of voorkomen. Heb dat reeds op andere fora gevraagd zonder een bevredigend antwoord. Wellicht dat iemand hier daar beter in slaagt ;)

Op social media blur ik wel altijd, opdrachtgevers / klanten en andere conculega's hoeven niet te weten wat de catalogus waarde is ;)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
jongens,

Herman (zo heet mijn auto) gaat plaats maken voor een nieuwe auto.

wat het is zeg ik nog niet lekker puh. Wat ik jullie wel geef is 2.0TDI TFSI? Panorama --> DSG-6-->ROOD
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Nou, we wachten is spanning af. Je hebt de auto al zonder motor gekocht begrijp ik? ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!