Rayans Volkswagen Polo 6R 1.4 TSI Blue GT

Audi A1 valt al af. Volgens mij alleen geleverd met een 7 straps S-tronic bak.

Misschien een audi a3, passat (CC) of golf..... Ben benieuwd!

Edit: Misschien nog een hint? Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
wrm geen merryyyyyyyy
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ik was enige tijd afwezig op het forum, druk met het nieuwe schooljaar. Maar wel iets nieuws!

Ik heb de Polo GT vorige maand verkocht en een nieuwe auto gekocht geen polo maar wel Vag haha.

Zie hier mijn nieuwe Seat Leon 2.0 TDI 150 PK met o.a DSG, Laneassist, Panoramadak, LED, Grootlicht assistent. Ik heb in Berlijn bekeken en vervolgens op transport naar Nederland laten komen. Toen hetzelfde liedje zoals de GT, invoer papieren op de dag dat ik op vakantie ging, 2 weken op Kos en je auto niet kunnen in voeren is best een vervelend gevoel haha

To do:

Downpipe met pdf delete
Vag techniek stage 2
DSG remap stage 2
Cupra achterbumper met 2 ovale pijpen
Ram Air intake
19 inch Cupra wielen
20mm spacers
Eibach pro street kit
MIB 2 retrofit
Virtual cockpit retrofit
Facelift achterlichten
Grill voor ontchromen

al gefixt zijn:
Alle VCDS mods
nieuwe onderlip hoogglans zwart
carbon look getrapt gaat er weer af komt hoogglanszwart op


19B190E3-51DB-44DB-A6C3-86298AFCCE59.JPG69854A46-B2BE-45D2-945F-00A38046BB10.JPG
 
Laatst bewerkt:
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!