Rayans Volkswagen Polo 6R 1.4 TSI Blue GT

UPDATE:

Milltek Non resonated gemonteerd het geluid is echt super mooi. Hij moet alleen nog even iets meer daar binnen.


Logo’s vervangen door hoogglans zwarte.

Mistlampen gemonteerd met bochtverlichting

GTI honeycomb inleg onderin, moet ook nog hoogglans gemaakt worden bij de spuiter

Polo 6R GTI Grill ook al liggen moet alleen nog helemaal hoogglans 2CD9EEC5-C74B-4B74-9220-41B80E6D4160.jpeg 91514906-05E0-4BDA-9AE4-EEF63C704939.jpeg AD9C15EF-4D83-459B-B13D-9373A96C408E.jpeg gemaakt worden

Bilstein B12 verlagingsset ligt er wel maar nog niet gemonteerd moet de tijd hiervoor vinden.

Voetverlichting geplaatst voor en achter.
Needle sweep geactiveerd.
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Update; ben dus bij vagtechniek en de auto blijkt al gechipt te zijn toen hij nog in duitsland reed. Apart aangezien hij van een vrij oude vrouw is geweest. Hij krijgt als nog een remap.

Zie foto huidig vermogen
 

Bijlagen

  • 293D3C02-D6E1-4321-9898-F074AC4BB8B7.jpeg
    293D3C02-D6E1-4321-9898-F074AC4BB8B7.jpeg
    709.4 KB · Weergaven: 79
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
@Rayan Mungar
Wat is nu je ervaring bij Vagtechniek?
Ik hoor veel mensen over JD maar die vraagt best veel €599.-.

Ze hebben een naam opgebouwd en idd veel kennis en ervaring,denk dus dat ze dat bedrag ook kunnen vragen.
Ik zou ook persoonlijk naar Vagtechniek gaan simpelweg omdat ze wat gunstigere prijzen vragen voor chiptuning.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Nou na de hele huidige chip eruit gehaald te hebben. Is er originele software opgekomen met 150 pk en 250NM. Deze is daarna geremapped met:
RON98
Milltek catback non resonated
Pipercross panelfilter

Ik baalde er in de eerste instantie van omdat ik het verschil iets minder zou merken vanwege het huidige vermogen. Auto is dus door de vorige eigenaaresse van 67 jaar oud gechipt. Met 174 pk en 326NM, vond het al raar dat ik de meeste auto’s wel kon hebben of voorbij kon gaan. De auto draaide overigens ook op 2.5 bar turbo druk.. dit schijnt enorm veel te zijn.

Vag tehniek zag ook dat ik ervan baalde en hebben hun uiterste best gedaan om een mooi resultaat te behalen dit is geluk vind ik. 190.4 pk en 325 nm je ziet op de bijlage dat het koppel een deukje heeft, deze is met de nieuwe remap helemaal weggehaald. Auto rijdt beter en gaat veel harder nu.
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!